پنج راهکار سودمند برای بهبود شیوه واکنش مدیران
از اصول مهم راهبری کسب‌وکار ۸

پنج راهکار سودمند برای بهبود شیوه واکنش مدیران

توسط تحریریه نوپانا | ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۱۰:۰۰ | ۱۴ دقیقه

یک راهبر کسب‌وکار موفق، در مقابل عملکرد کارمندان خود واکنش‌هایی دارد؛ اما باید شیوه درست نشان دادن آن‌ها را بداند.

نوپانابازخورد دادن (نشان‌دادن عکس‌العمل) کنشی است که توازن برقرار می‌کند. مهم است که هنگام ارائه‌ بازخورد به کارمندان شفاف باشید، اما بی‌ادب نباشید. مهربان باشید اما رفتارتان طوری نباشد که کارمندان سردرگم شوند که منظورتان چیست. بی‌اینکه با دادوفریاد یا عصبانیت منظور خود را منتقل کنید. شما به‌عنوان یک راهبر حتما باید در اسرع‌وقت این کنش توازن‌ساز را ملکه‌ خود کنید، چراکه بازخورد شما ارزشمند است.

راهبران این فرصت را دارند که رفتار خوب را در خود بپرورانند. همچنین این قدرت را دارند که به‌روشنی بیان کنند که در چه موقعیت‌هایی باید بهبود یابند. خلاصه اینکه راهبران می‌توانند به رشد و بهبود دیگران کمک کند. ما در این مطلب پنج نکته‌ کاربردی و ساده را ارائه می‌کنیم که به راهبران کمک می‌کنند تا بازخورد خود را به‌طور مؤثر به کارمندان خود منتقل کنند. با ما همراه باشید.

۱.شفاف باشید

منبع

(همچنین بخوانید: یک کارمند خوب از نظر مدیران برجسته، چه ویژگی‌هایی دارد؟)

برچسب‌ها: بازخورد تعامل با کارمندانمدیریت کسب‌وکارارتباطاتمحیط کار
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره تحریریه نوپانا

نوپانا وب‌سایتی برای بررسی و تحلیل آخرین رویدادهای زیست‌بوم کسب‌و‌کارهای نوپا و کارآفرینی است. این وب‌سایت با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی، حمایت از زیست‌بوم استارت‌آپی و افزایش آگاهی مخاطبان در زمینه‌های مربوطه فعالیت می‌کند.