برای رفع بیکاری در کشور باید از استارت آپ ها استفاده کرد
یلدا راهدار گفت: ۴

برای رفع بیکاری در کشور باید از استارت آپ ها استفاده کرد

توسط پیمان گل‌وردی | ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۱۹:۴۰ | ۲ دقیقه

معاون اتاق بازرگانی شیراز با اشاره به اینکه برای رفع بیکاری در کشور باید از استارت آپ ها استفاده کرد، گفت: باید از طریق دانش خلق ثروت کنیم و سال های آینده، سال های خلق ثروت از طریق دانش خواهد بود.

به گزارش شبستان، یلدا راهدار، معاون اتاق بازرگانی و رئیس کانون بانوان اتاق بازرگانی شیراز امروز (۲۰ دی) در جلسه افتتاح دفتر تبادل تکنولوژی این اتاق، با اشاره به اینکه امروز در صادرات فناوری مشکل داریم، گفت: افتتاح دفتر تبادل تکنولوژی در این اتاق در فرایند صادرات این دفتر تبادل کمک رسان خواهد بود.

 وی با اشاره به اینکه ایجاد اولین کریدور انتقال فناوری، ما حصل دفتر تبادل تکنولوژی خواهد بود، اظهار داشت: نتیجه همه تلاش ها، خلق فرصت های خاص و نوآورانه در فضای کسب و کار است.

راهدار با تاکید بر اینکه مشکل اصلی کشور در حال حاضر بیکاری است، به جز تسهیل فضای کسب و کار و حضور سرمایه گذاران خارجی در کشور باید از استارت آپ ها استفاده کرد، افزود: باید از طریق دانش خلق ثروت کنیم و سال های آینده، سال های خلق ثروت از طریق دانش خواهد بود.

برچسب‌ها: یلدا راهدارمعاون اتاق بازرگانی
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره پیمان گل‌وردی

پیمان گل‌وردی

پیمان گل‌وردی دانش‌آموخته مهندسی پزشکی است. او از سال ۱۳۹۳ به‌عنوان مدیر اجرایی باشگاه مهندسی پزشکی دانشگاه آزاد تهران‌جنوب برگزیده شده است و با فعالیت در زمینه مهندسی پزشکی هم‌اکنون مدیریت روابط عمومی استارت‌آپ Maczooo mirror را بر عهده دارد.