تهران ميزبان نخستين نمايشگاه بين المللي توسعه کسب و کار
از فردا؛ ۸

تهران ميزبان نخستين نمايشگاه بين المللي توسعه کسب و کار

توسط نیما ذبیح‌اله‌زاده | ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۱۴:۲۸ | ۴ دقیقه

نخستين نمايشگاه بين المللي توسعه کسب و کار فردا پنجشنبه ۲۱ دي با حضور شرکت ها، بنگاه ها، موسسات کاريابي و کارآفريني در نمايشگاه بين المللي تهران آغازبکار مي کند.

به گزارش خبرگزاري صداوسيما؛ مدير برگزاري نخستين نمايشگاه بين المللي توسعه کسب و کار درگفتگوبا خبرنگارما گفت: نخستين نمايشگاه بين المللي توسعه کسب و کار با حضور و مشارکت ۷۰ شرکت و غرفه دار و با هدف توسعه کسب و کارها در جهت اقتصاد مقاومتي، معرفي خدمات نوين مديريتي، آشنايي با فرانچايز براي مديران و سرمايه گذاران و توسعه استارت آپ ها در فضائي بالغ بر ۲۰۰۰ مربع وسالن هاي ۱۰ و ۱۱ محل دائمي نمايشگاه هاي بين المللي تهران برگزار مي شود.

مهدي فرهادي نيا افزود: اين نمايشگاه در سه حوزه خدمات مديريتي، حوزه خدمات فرانچايز و استارت آپ هاي مديريتي برپا خواهد شد.

وي با بيان اينکه حوزه‌هاي کسب ‎وکاري که در اين نمايشگاه حضور دارند، نوظهور هستند و در توسعه کسب‎ وکار نقش مهمي را ايفا خواهند کرد، گفت: ما در ايران در حال پوست اندازي از اقتصاد منبع محور به سمت اقتصاد دانش بنيان هستيم و نمايشگاه توسعه کسب و کار قطعا موجب بهبود فضاي کسب و کار و به تبع آن اوضاع اقتصادي جاري خواهد شد.

مدير برگزاري نخستين نمايشگاه بين المللي توسعه کسب و کار در ادامه موضوع فرانچايز را يکي از محورهاي مهم اين نمايشگاه بيان کرد و افزود: اگر در زمينه فرانچايز فرهنگ سازي صورت گيرد جواناني که به دنبال کسب و کار هستند مي توانند کسب و کار پايدار ايجاد کنند. زيرا فرانچايز مدلي را نشان مي دهد که براساس ان آدم ها وارد کسب و کار استاندارد و سود تعريف شده، مي شوند.

وي به آمار برگشت سرمايه از سوي بانک جهاني اشاره کرد و با بيان اينکه نرخ بازگشت سرمايه در بخش کشاورزي ۳۰ درصد، صنعت ۵۰ درصد، خدمات ۱۰۰ درصد و مواد مخدر ۲۰۰ درصد است، تصريح کرد: نرخ بازگشت سرمايه براساس اعلام بانک جهاني در حوزه تحقيق و توسعه 3 هزار درصد است که در مقايسه با ساير حوزه‌ها از بيشترين بازگشت سرمايه برخودار است.

نخستين نمايشگاه بين المللي توسعه کسب و کار با حمايت وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعي و سازمان مديريت صنعتي و دانشکده کار آفريني دانشگاه تهران، خانه صنعت معدن تجارت ،کانون کار آفرينان استان تهران، اتاق اصناف ايران، بنياد فرهنگي اصناف ايران و انجمن ملي فرانچايز ترکيه از ۲۱ تا ۲۴ دي در نمايشگاه بين المللي برگزار خواهد شد.اين نمايشگاه هر روز از ساعت ۹ تا ۱۷ آماده بازديد علاقمندان است.

برچسب‌ها: نمايشگاه بين المللي توسعه کسب و کار
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره نیما ذبیح‌اله‌زاده

نیما ذبیح‌اله‌زاده

نیما ذبیح‌اله‌زاده، دانش‌آموخته مهندسی پزشکی است. او از سال ۱۳۹۳ به عنوان دبیر باشگاه‌های مهندسی پزشکی دانشگاه آزاد انتخاب شده و تاکنون نشریات وگروه‌های دانشجویی زیادی را در این رشته سامان بخشیده است. او هم‌اکنون رهبری استارت‌آپ MacZooo mirror را به‌ عهده دارد.