پکیج رفتار حرفه‌ای در محیط کار (بخش دوم)
مجموعه مطالب استارت‌آپی؛ ۸.۷

پکیج رفتار حرفه‌ای در محیط کار (بخش دوم)

توسط مهدی بصیرت‌نیا | ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۲:۰۰ | ۷ دقیقه

در این پکیج که در وب‌سایت نوپانا تهیه و گردآوری شده است، با نکات و تکنیک‌هایی آشنا می‌شوید که به کمک آن‌ها می‌توانید رفتاری حرفه‌ای در محیط کار خود داشته باشید.

نوپانا: شغل شما می‌تواند بسیار لذت‌بخش باشد، اگر از روش‌هایی استفاده کنید که باعث شوند بهره‌وری و احساس رضایت و آرامش شما در محیط کارتان به بیشترین حد خود برسد؛ همچنین شما باید بدانید چگونه تعامل صحیح و محترمانه‌ای با همکاران، رییس یا کارمندان خود داشته باشید. ما به مجموعه این عوامل، عنوان «رفتار حرفه‌ای در محیط کار» داده‌ایم و در این پکیج استارت‌آپی به نکات و راهکارهای سودمندی در این زمینه می‌پردازیم.

بخش دوم:

قسمت شانزدهم: نقش جادویی کلمات در مدیریت بحران

به نظر شما انتقادپذیری در مدیریت به چه معنا است و باید چگونه با افراد منتقد برخورد کرد؟ در این قسمت خواهید خواند.

این قسمت را اینجا بخوانید.

قسمت هفدهم: مدیر هوشمند کیست؟

هوشمندانه عمل کردن به هنگام تغییر شرایط سازمان از وظایف یک مدیر موفق است.

این قسمت را اینجا بخوانید.

قسمت هجدهم: چگونه از ایجاد روزمرگی در کار جلوگیری کنیم؟

با وجود مسئولیت‌های مختلف و پرهیجان کارآفرینی، باز هم ممکن است گرفتار تکرار شوید و انگیزه خود را از دست بدهید. چاره چیست؟ در این قسمت خواهید خواند.

این قسمت را اینجا بخوانید.

قسمت نوزدهم: تاثیرات استرس مثبت بر افراد

گاهی استرس، نیروی مثبتی است که منجر به افزایش تمرکز و هشیاری می‌شود و کمک‌مان می‌کند بهترین عملکرد را داشته باشیم.

این قسمت را اینجا بخوانید.

قسمت بیستم: چرا خلق روحیه وفاداری در کارمندان مهم است؟

مهم نیست کسب‌​وکار شما از چه نوعی است؛ کوچک یا بزرگ، سازمانی یا استارت‌آپ؛ در هر صورت جلب وفاداری کارمندان به نفع شما تمام می‌​شود.

این قسمت را اینجا بخوانید.

قسمت بیست‌ویکم: نکاتی که قبل از استعفا دادن باید به آن‌ها توجه کنید

۲۳درصد از افرادی که کارشان را رها می‌کنند در پایان پشیمان می‌شوند. با مطالعه نکاتی که در این قسمت آن‌ها را شرح می‌دهیم، از این وضعیت جلوگیری کنید.

این قسمت را اینجا بخوانید.

قسمت بیست‌ودوم: بدترین اشتباهات در برقراری ارتباط

خطاهای ارتباطی می‌توانند اعتبار شما را به خطر بیاندازند و روابط شما را خراب کنند.

این قسمت را اینجا بخوانید.

قسمت بیست‌وسوم: چند روش ساده برای بهبود روابط در محیط کاری

کارمندان یک شرکت، روزانه زمان زیادی را در کنار یکدیگر می‌گذرانند. این افراد ممکن است فرهنگ‌ها و عقاید مختلفی داشته باشند؛ اما آن‌ها با در نظر گرفتن چند نکته ساده می‌توانند ارتباط کاری بهتری با همکاران خود برقرار کنند.

این قسمت را اینجا بخوانید.

قسمت بیست‌وچهارم: عوارض کم‌ خوابی در زندگی روزمره

کم‌خوابی تأثیرات زیان‌آور بسیاری با خود به‌همراه دارد. فراموش‌کاری، افزایش وزن و کاهش کارایی در محیط کار، زیان‌هایی هستند که کم‌خوابی به شما وارد می‌کند.

این قسمت را اینجا بخوانید.

قسمت بیست‌وپنجم: عادت‌هایی که استرس محیط کار را بیشتر می‌کنند

استرس یک موضوع اجتناب‌ناپذیر در تمام محیط‌های کاری است؛ این واکنش و نحوه‌ برخورد ما با این موضوع است که همه‌چیز را تعیین می‌کند.

این قسمت را اینجا بخوانید.

قسمت بیست‌وششم: شادکاری، روشی برای افزایش بهره‌وری

اختصاص وقت به تفریح و شادی در کار می‌تواند پلی باشد به تحقق احساس شادی و رضایتمندی از زندگی.

این قسمت را اینجا بخوانید.

قسمت بیست‌وهفتم: به‌جای بیشتر کار کردن، هوشمندانه کار کنید

اگر شما ۱۵ راه علمی این قسمت برای افزایش کارایی در زندگیتان را اجرایی کنید؛ تقلا کردن و کشمکش‌های شغلی از بین خواهند رفت.

این قسمت را اینجا بخوانید.

قسمت بیست‌وهشتم: کارمندان در محیط کار به چه چیزهایی اهمیت می‌دهند؟

کارمندان می‌خواهند در سازمانی کار کنند که به آنها احترام می‌گذارد و باعث می‌شود آ‌ن‌ها از مشارکتشان احساس خوبی داشته باشند.

این قسمت را اینجا بخوانید.

قسمت بیست‌ونهم: برای اجتناب از شکست، تعصبات را کنار بگذارید و منعطف باشید

پذیرفتن لزوم تغییرات و سازگاری با آنها، رکن ضروری رشد و پیشرفت است. اصرار بر ادامه‌ قواعدی که دیگر کارایی ندارند، تنها به شکست شما منجر می‌شود.

این قسمت را اینجا بخوانید.

قسمت سی‌ام: تفاوت‌های مدیران برتر با مدیران نالایق در چیست؟

محققان می‌گویند کارمندانی که مجبور به کار با مدیران بی‌کفایت هستند، بیش از دیگر افراد، در معرض ابتلا به بیماری‌های روانی جدی قرار دارند.

این قسمت را اینجا بخوانید.

بخش پیشین این پکیج را در اینجا و ادامه قسمت‌های آن را در بخش‌های بعدی دنبال کنید.

(همچنین بخوانید: پکیج استارت آپ؛ صفرکیلومتر)

برچسب‌ها: رفتار حرفه‌ای تعامل با کارمندانمحیط کارارتباطاتاسترس شغلیرضایت شغلیبهره‌وریتمرکزمدیریت کسب‌وکارپکیج استارت‌آپی
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره مهدی بصیرت‌نیا

مهدی بصیرت‌نیا

مهدی بصیرت‌نیا دانش‌آموخته کارشناسی رشته مهندسی نرم‌افزار است. او در حوزه‌های فناوری اطلاعات، گرافیک و مدیریت و بازاریابی محتوا فعالیت دارد. مهدی بصیرت‌نیا سابقه تولید محتوا در حوزه علم و فناوری و مدیریت توزیع محتوا در چند پایگاه اطلاعاتی معتبر را در کارنامه خود دارد.