محصولات پوما به هوش مصنوعی مجهز می‌شوند
با همکاری شرکت لومو ۸

محصولات پوما به هوش مصنوعی مجهز می‌شوند

توسط پیمان گل‌وردی | ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۳:۰۰ | ۲ دقیقه

شرکت پوما، همواره یکی از شرکت‌های پیشتاز در استفاده از تکنولوژی برای محصولات ورزشی بوده است. این بار نیز این شرکت، هوش مصنوعی را به محصولات خود اضافه خواهد کرد.

نوپانا: لومو بادی‌تک (Lumo Badytech) پلتفرم تکنولوژی است که با استفاده از سنسورهای هوشمند و نرم‌افزار بهینه‌سازی عملکرد، حرکات طبیعی بدن را ردیابی می‌کند. گفته می‌شود پوما این محصول را با نام پلتفرم هوش مصنوعی موشن‌ساینس (MotionScience) معرفی خواهد کرد.

البته این اولین محصول شرکت لومو در حوزه هوش مصنوعی نیست؛ لومو لیفت (‌Lumo Lift) و لومو ران (Lumo Run) از دیگر پلتفرم‌های این شرکت به حساب می‌روند. پوشیدنی لومو لیفت برای بهبود وضعیت قرار گرفتن بوده و لومو ران نیز پلتفرم مربیگری دونده‌هاست.

مونیشا پرکاش، مدیرعامل و بنیان‌گذار شرکت لومو، اعلام کرد: «لومو و پوما چشم‌انداز مشترکی برای حرکت در مسیر هوش مصنوعی دارند و ما دوست داریم تا مردم سراسر جهان از این تکنولوژی بهره‌مند شوند.»

همچنین ادامه می‌دهد: «ما به خاطر رونمایی از پلتفرم لومو موشن‌ساینس خوشحال هستیم و سعی داریم تا این قابلیت را به نسل بعدی محصولات ورزشی شرکت پوما اضافه کنیم.»

تیم نوآوری پوما این تغییر بزرگ در طراحی محصول را انجام خواهد داد. شاید بتوان محصول بعدی را پیش‌بینی کرد و انتظار می‌رود تا هوش مصنوعی، اطلاعات بهتری را در اختیار مربیان قرار دهد.

در آینده‌ای نزدیک، شرکت لومو پلتفرم موشن‌ساینس را در اختیار عموم مردم قرار خواهد داد؛ اما پوما اولین شرکتی است که از الگوریتم‌های این پلتفرم استفاده می‌کند.

(همچنین بخوانید: اتحادی که دنیای سخت‌افزار و هوش مصنوعی را تکان خواهد داد)

منبع

برچسب‌ها: هوش مصنوعیتکنولوژیگجتپوماpumalumoمحصولات ورزشیMotionScience
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره پیمان گل‌وردی

پیمان گل‌وردی

پیمان گل‌وردی دانش‌آموخته مهندسی پزشکی است. او از سال ۱۳۹۳ به‌عنوان مدیر اجرایی باشگاه مهندسی پزشکی دانشگاه آزاد تهران‌جنوب برگزیده شده است و با فعالیت در زمینه مهندسی پزشکی هم‌اکنون مدیریت روابط عمومی استارت‌آپ Maczooo mirror را بر عهده دارد.