یلدا؛ فرصتی برای آغاز رویای استارت‌آپی شما
به بهانه فرا رسیدن بلندترین شب سال؛ ۸

یلدا؛ فرصتی برای آغاز رویای استارت‌آپی شما

توسط پیمان گل‌وردی | ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۳:۰۰ | ۲ دقیقه

بسیاری از ایده‌های استارت‌آپی از دورهمی‌ها و میهمانی‌های دوستانه شکل گرفته؛ شب یلدا نیز فرصت مناسبی برای فکر کردن به ایده‌های استارت‌آپی و آغاز مسیر آن‌هاست.

نوپانا: سه ماه ابتدای سال میلادی با سه ماه آخر سال ایرانیان همزمان شده است. اتفاق رایج در این سه ماه، پدیده وارنگی هوا به علت سرما است؛ در این زمان مسئولان برای کنترل آلودگی، برخی روزها را تعطیل می‌کنند و پزشکان نیز دستور به مصرف فراوان میوه و ویتامین‌ها می‌دهند تا آسیب‌های ناشی از آلودگی بر بدن کاهش یابد.

از نکات مثبت این تعطیلی‌ها، فراهم شدن فرصت فکر کردن به ایده‌ها برای راه‌اندازی کسب‌وکارهای جدید است؛ ایده‌هایی که نرخ بالاتری از کسب‌وکار و بازار را ایجاد کرده و به رقابت با دیگر کسب‌وکارها می‌پردازند.

کسب‌وکار، مانند هر فعالیت دیگری قوانین و اصول خود را دارد. مدیران، بنیان‌گذاران، سرمایه‌گذاران و ... افراد موثر در رشد و توسعه برند یک استارت‌آپ به شمار می‌روند. همچنین روند جذب سرمایه و سرمایه‌گذار نیز باید با دقت انجام شود.

همانطور که یک کودک برای تحصیل نیاز به مدرسه دارد، یک برند تجاری نوپا نیز باید قواعد دنیای تجارت را فرا گیرد؛ همچنین برنامه‌ریزی برای موفقیت مدل کسب‌وکار، تحقیقات بازار، استراتژی ورود به بازار، روش صحیح ارتباط با مشتریان و ... به تثبیت جایگاه برند شما کمک می‌کند.

شب یلدا که بلندترین شب سال است، فرصت خوبی برای فکر کردن به ایده‌های جدید و ایجاد نوآوری در بازار کسب‌وکار است.

(همچنین بخوانید: صفر تا صد راه‌اندازی استارت‌آپ در ايران)

برچسب‌ها: استارت‌آپstartupشب یلداایده‌پردازیایدهکسب‌و‌کارراه‌اندازی استارت‌آپ
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره پیمان گل‌وردی

پیمان گل‌وردی

پیمان گل‌وردی دانش‌آموخته مهندسی پزشکی است. او از سال ۱۳۹۳ به‌عنوان مدیر اجرایی باشگاه مهندسی پزشکی دانشگاه آزاد تهران‌جنوب برگزیده شده است و با فعالیت در زمینه مهندسی پزشکی هم‌اکنون مدیریت روابط عمومی استارت‌آپ Maczooo mirror را بر عهده دارد.