استارت‌آپ چیست؟
اینفوگرافیک ۷

استارت‌آپ چیست؟

توسط تحریریه نوپانا | ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۱۱:۰۰ | ۱ دقیقه

سرویس‌های بسیاری در سراسر جهان با ایده‌هایی ناب به وجود می‌آیند و در مدتی کوتاه موفق می‌شوند مسیری صد ساله را در یک شب طی نمایند. موفقیت این شرکت‌های نوپا و کسب‌و‌کارهای نوین توجه دیگر افراد را نیز به مفهوم «استارت‌آپ» جلب کرده است.

نوپانا: سرویس‌های بسیاری در سراسر جهان با ایده‌هایی ناب به وجود می‌آیند و در مدتی کوتاه موفق می‌شوند مسیری صد ساله را در یک شب طی نمایند. موفقیت این شرکت‌های نوپا و کسب‌و‌کارهای نوین توجه دیگر افراد را نیز به مفهوم «استارت‌آپ» جلب کرده است. استارت‌آپ‌ها از زمان پیدایش تاکنون، توانسته‌اند خدمات بسیاری را در حوزه‌های گوناگون به جامعه ارائه دهند. همچنین «استارت‌آپ» چند سالی نیز می‌شود که در ایران رونق پیدا کرده است.

استارت‌آپ چیست، عوامل موثر در موفقیت استارت‌آپ‌ها، مراحل سرمایه‌گذاری، پیامد برای جامعه، ویژگی‌ها و چالش‌های مهم از جمله موضوعات تشریح شده در اینفوگرافیک زیر هستند.

منبع

برچسب‌ها: کسب‌وکارهای نوپااینفوگرافیکاستارت‌آپاستارتاپسرمایه‌گذاریایدهایده‌پردازی
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره تحریریه نوپانا

نوپانا وب‌سایتی برای بررسی و تحلیل آخرین رویدادهای زیست‌بوم کسب‌و‌کارهای نوپا و کارآفرینی است. این وب‌سایت با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی، حمایت از زیست‌بوم استارت‌آپی و افزایش آگاهی مخاطبان در زمینه‌های مربوطه فعالیت می‌کند.