معرفی چند ایده برتر کسب‌و‌کارهای کوچک برای آقایان
ایده‌هایی برای کسب درآمد ۸

معرفی چند ایده برتر کسب‌و‌کارهای کوچک برای آقایان

توسط راضیه مومنی | ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۰۹:۰۰ | ۸ دقیقه

در این مطلب به معرفی چند ایده برای شروع کسب‌و‌کارهای کوچک می‌پردازیم که بیشتر مناسب آقایان است و راه‌اندازی برخی از آن‌ها نیاز به بودجه زیادی ندارد.

نوپانا: می‌خواهید بر اساس شرایط خود کار کنید؟ می‌خواهید یک زندگی چالش‌برانگیز و جالب را دنبال کنید که همسو با علاقه‌های شماست؟ اگر به‌دنبال چنین شرایطی هستید شروع یک کسب‌و‌کار کوچک می‌تواند برایتان جالب باشد.

به گزارش نوپانا، شما فقط باید یک مفهوم بزرگ را انتخاب کنید که همسو با چشم‌اندازها و مهارت‌های شما است. در ادامه این مطلب به چند ایده مفید کسب‌و‌کار کوچک که برای آقایان مناسب خواهد بود، اشاره خواهیم کرد.

سالن آرایشگاه شخصی

از آنجایی‌ که اغلب آقایان به اصلاح موی سر خود به بهترین شکل ممکن نیاز دارند، بسیاری از آن‌ها روی این کسب‌و‌کار سرمایه‌گذاری کرده و در آن رشد می‌کنند. برای این کار شما مجبور نیستید موهای مشتری را فرم دهید بلکه می‌توانید متخصصی را برای انجام آن استخدام کنید و یا اگر مهارت‌های لازم را دارید، خودتان در آن مشغول شوید.

آشپزی نوآورانه

آیا در ایجاد ایده‌های آشپزی و نشان دادن آن به جهان حرفه‌ای هستید؟ این کسب‌و‌کار بسیار هیجان‌انگیز است زیرا شما باید به فکر ایده‌های جدید و طعم‌های مختلف برای فروش یک محصول محبوب باشید. شما می‌توانید به‌صورت آنلاین کار کنید و محصولات خود را به خرده فروشی‌ها و افراد دیگر بفروشید.

کشاورزی و پرورش خانگی

شما می‌توانید یک مزرعه سازگار با محیط‌زیست ایجاد کنید و به مشتریان خود غذای سالم و محلی بدهید. امروزه دیگر کشاورزان مجبور نیستند با آلودگی، شرایط غیر قابل پیش‌بینی و آفات در خارج از منزل درگیر باشند.

همچنین شما می‌توانید با در اختیار داشتن یک محل مناسب کار پرورش ماهی‌های مغذی و سالم را ادامه دهید و با پرورش گونه‌های آب شور و یا شیرین شروع کنید. ابتدا با یک محیط کوچک استارت بزنید و سپس با ثابت شدن مشتریان خود، آن را گسترش دهید.

کسب‌و‌کار در رستوران

امروزه بسیاری از آقایان آشپزی را تجربه می‌کنند و با ایجاد بسیاری از برندهای بزرگ در این کار موفق بوده‌اند.

رستوران یک کسب‌و‌کار عالی است، زیرا غذا ضرورت و بخشی از زندگی افراد است. قبل از شروع مطمئن شوید که مکان رستوران ترافیک زیادی دارد و برای بسیاری از مردم قابل مشاهده است.

برنامه توسعه کسب‌و‌کار

اگر شما یک متخصص فناوری هستید که دوست دارید با مفاهیمی که قبلا با آن‌ها آشنا شده‌اید تجربیاتی را کسب کنید، کار توسعه‌ برنامه‌ها یک کسب‌و‌کار مناسب برای شما است.

این کسب‌و‌کار می‌تواند به ایجاد ذهن خلاق شما کمک کند چراکه یک صنعت چالش برانگیز اما با ارزش است و تا زمانی‌که امکان اتصال به اینترنت و یک رایانه خوب وجود دارد، می‌توانید از هر نقطه جهان کار کنید.

تمیز کردن اثاث یا لوازم داخلی

اگر در حال برنامه‌ریزی برای ایجاد یک کسب‌و‌کار سودآور هستید، تمیز کردن اثاث یا لوازم داخلی منازل نیز برای شما مناسب خواهد بود. این کار برای افرادی مناسب است که قادر به انجام کارهای سخت هستند و مشتریان را با خدمات عالی و حفظ استانداردها تحت‌تاثیر قرار می‌دهند.

همچنین می‌توانید این کسب‌و‌کار را در خانه و با استفاده از وب‌سایت خودتان بازاریابی کنید. داشتن یک وسیله نقلیه قابل اعتماد و تجهیزات با کیفیت بالا لازمه این کار است.

کسب‌و‌کار با طلا

این کسب‌و‌کار در ابتدا برای آقایان تعریف شده بود. متخصص کار با طلا، باید در فرم‌دهی فلزات گران‌بها از طریق پر کردن، لحیم کاری، اره کردن و... تخصص داشته باشد. حال اگر تخصص‌های لازم در این کار را دارید بهتر است هرچه زودتر دست به کار شوید.

(همچنین بخوانید: چهار سوالی که پیش از توسعه کسب‌وکار، باید از خود بپرسید)

بوتیک آنلاین

اگر علاقه‌مند به مد و پوشاک هستید ممکن است یک بوتیک آنلاین برایتان مناسب باشد. برای شروع، شما به یک وبلاگ یا وب‌سایت نیاز دارید چراکه تصاویر در تجارت الکترونیک آنلاین حرف اول را می‌زنند.

کسب‌و‌کار با صنایع‌دستی

صنایع‌دستی هرگز از بازار حذف نمی‌شوند. تنها لازم است قبل از شروع این کسب‌وکار، تمام مهارت‌های لازم را یاد بگیرید.

هنر گرافیک

اگر دوستدار گرافیک دیجیتال هستید، ممکن است بخواهید یک کسب‌و‌کار هنری را دنبال کنید. این گزینه برای افرادی که باید در خانه بمانند بسیار عالی است زیرا نیازمند زمان و توجه به جزئیات است.

خدمات دفتری

این کسب‌و‌کار برای افرادی که در تایپ سریع مهارت دارند می‌تواند یک روش انعطاف‌پذیر جهت کسب درآمد باشد. این روزها تقاضای زیادی برای این کار در زمینه کسب‌و‌کار و پزشکی وجود دارد و شما می‌توانید پس از شروع در مورد نرخ پرداخت و شرایط اشتغال صحبت کنید.

تدریس

مردم همیشه خواهان یک موسسه خوب برای آموزش و مراقبت از فرزندان خود هستند؛ پس اگر در تدریس حرفه‌ای هستید می‌توانید کار خود را شروع کنید. فراموش نکنید تدریس یک کسب‌و‌کار ساده نیست و با کار سخت و فداکاری همراه است.

نتیجه‌گیری

مطمئنا به کارگیری این کسب‌و‌کارها شما را به هدف‌تان برای داشتن یک سبک زندگی پایدار کمک می‌کند. قبل از شروع یک کسب‌و‌کار باید در خصوص صنعتی که می‌خواهید بخشی از آن باشید اطلاعات لازم را کسب کنید. ثبت‌نام در یک مدرسه کسب‌و‌کار و همچنین خواندن کتاب در مورد روند بازار و بازار هدف به شما کمک خواهد کرد.

(همچنین بخوانید: چگونه از کسب‌وکار در فضای مجازی، درآمد خوبی کسب کنیم؟)

منبع 

برچسب‌ها: توسعه کسب‌وکارکسب‌و‌کاربازاراستارت‌آپاستارتاپایدهراه‌اندازی کسب‌وکار
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره راضیه مومنی

راضیه مومنی

راضیه مومنی دانش‌آموخته مهندسی کامپیوتر است. او از سال ۱۳۹۰ فعالیت حرفه‌ای خود را در حوزه‌های مختلف از جمله علم و فناوری، فضای مجازی، بهداشت و درمان و سواد رسانه‌ای آغاز کرده است. او همچنين سابقه سردبیری و دبیری سرویس در چندين رسانه را دارد.