پنج راهکار کلیدی که فروش شما را افزایش می‌دهند
در مسیر کسب درآمد بیشتر ۸

پنج راهکار کلیدی که فروش شما را افزایش می‌دهند

توسط مژده زینالی | ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۲:۰۰ | ۳ دقیقه

اگر می‌خواهید فروش کسب‌وکارتان را افزایش دهید، باید درخواست و نیازی که مشتری از شما دارد را برآورده کنید. برای دستیابی به این هدف، از پنج راهکاری که در این مطلب معرفی کرده‌ایم کمک بگیرید.

نوپانا: بسیار مشخص است که اگر می‌خواهید فروش کسب‌وکارتان را افزایش دهید، باید درخواست و نیازی که مشتری از شما دارد را برآورده کنید. قطعا نمی‌توانید تک تک مشتریان را بررسی و نیاز آن‌ها را برطرف کنید؛ اما باید درباره رفتار مصرف‌کنندگان تحقیق کنید و از نتایج تحقیقات انجام‌شده در این زمینه استفاده کنید. همچنین برای اینکه میزان فروش را افزایش دهید، باید ذهن مشتریان را بشناسید.

در ادامه چند راهکار برای افزایش میزان فروش را بررسی می‌کنیم. با ما همراه باشید:

کمک به مشتری در تصمیم‌گیری

روی کلمات خود تمرکز کنید و تاثیر کلمات بر ذهن مشتری را دست‌کم نگیرید. اگر می‌خواهید مشتریانتان کاری را انجام دهند، یک میزان حداقل برای آن‌ها مشخص کنید تا شک آن‌ها برای خرید یا انجام کار، به ترس تبدیل نشود. این کار تصمیم‌گیری را برای آن‌ها راحت‌تر می‌کند.

برچسب زدن

به مشتریان خود صفات خوبی را نسبت دهید و آن‌ها را در گروه افراد خاصی دسته‌بندی کنید. این کار حسی را در ذهن مشتریان به وجود می‌آورد که دوست دارند در آن گروه قرار بگیرند و آن را تجربه کنند. با این کار مشتریان بیشتر تمایل پیدا می‌کنند تا محصول را از شما خریداری کنند.

توجه به جزئیات

به گزارش نوپانا، جزئیات حرف‌ها و کارهایتان در مقابل مشتری بسیار مهم است. حتی باید به تمام جزئیات موجود در تبلیغات خود هم دقت کنید. یک کلمه هم تاثیر باورنکردنی بر میزان فروش و افزایش تعداد مشتریانتان دارد.

قبول اشتباهات

اشتباهات و ضعف‌های خود را بپذیرید. این کار نقاط قوت شما را پررنگ‌تر می‌کند. مشتریان هم بیشتر جذب افرادی می‌شوند که ضعف‌های خود را می‌دانند تا افرادی که ضعف‌ها و اشتباهات خود را قبول ندارند. این موضوع نشان می‌دهد که شما از همه چیز آگاه هستید و سعی می‌کنید تا همه چیز را بهبود دهید.

مشخص کردن ارزش‌ها و دشمنی

خود را دشمن یک ایده و یا کار ناپسند معرفی کنید. برای مثال بگویید از نقاط ضعف رقیب خود بدتان می‌آید اما رقیب خود را تخریب نکنید. همچنین ارزش‌های خود را برای مشتری به صورت مشخص تعریف کنید. تحقیقات نشان می‌دهد افراد به ارزش‌های یک شرکت و کسب‌وکار وفادار می مانند نه به خود شرکت.

(همچنین بخوانید: با فروش موفق، بقای کسب‌وکار خود را تضمین کنید)

برچسب‌ها: فروشافزایش درآمدارزش‌های کسب‌وکارمشتریخریدکسب‌و‌کارمصرف‌کننده
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره مژده زینالی

مژده زینالی

مژده زینالی، دانش‌آموخته رشته مهندسی پزشکی است. او از سال ۱۳۹۳ مسئولیت واحد زبان‌های خارجی را در باشگاه‌های مهندسی پزشکی دانشگاه‌های آزاد عهده‌دار بوده و تاکنون مقالات متعددی را در زمینه‌های پزشکی و فناوری‌های نوین، در این عرصه منتشر کرده است.