دولینگو اجتماعی می‌شود
از میان اپلیکیشن‌های آموزش زبان در دنیا ۷

دولینگو اجتماعی می‌شود

توسط محمد حاجی‌علی همدانی | ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۳:۵۸ | ۵ دقیقه

درمیان انبوهی از نرم‌افزارهای آموزش زبان، یکی از آن‌ها به نام دولینگو با تغییر زیرساخت‌ها و با اضافه‌ کردن مؤلفه‌های اجتماعی جدید محبوبیت خود را میان کاربران خود بیشتر کرده است.

دولینگو یکی از برنامه‌های آموزش زبان محبوب است که مدت زیادی از ساخت آن می‌گذرد. این برنامه به راحتی زبان جدیدی را به فردی که به کامپیوتر یا گوشی‌های هوشمند دسترسی داشته باشد، آموزش می‎دهد.

برخلاف بودن در محیط یک کلاس سنتی، کار با دولینگو تجربه‌ای منحصر به فرد است. دولینگو که در حال حاضر توسط بیش از 150 میلیون نفر مورد استفاده قرار‌گرفته است، از جمله اپلیکیشن‌های پرطرفدار جهان است. این شرکت با در نظر گرفتن حجم مورد استفاده امروز، باشگاه‌های زبان دولینگو را راه‌اندازی کرده و با اضافه‌ کردن مؤلفه‌های اجتماعی، آن را به تجربه‌ای جدید تبدیل کرده است.

کاربری مهیج
در حال حاضر نسخه اپلیکیشن این برنامه برای سیستم عامل‌های اندروید و آی‌او‌اس در دسترس قرار دارد. این نرم‌افزار به‌ نوعی همانند یک باشگاه برای مغز شماست. این باشگاه به کاربران اجازه می‌دهد اخبار موفقیت‌هایشان را با دوستان خود به اشتراک بگذارند تا ضمن ایجاد یک حس رقابت، به‌طور هفتگی یک رنکینگ برای پیشتازان هفته وجود داشته باشد.

تجربه ذاتا اجتماعی است
لوئیس فون آخن از بنیان‌گذاران و مدیرعامل شرکت دولینگو درباره این نرم‌افزار و کمکی که به یادگیری زبان می‌کند، گفت: یادگیری زبان یک تجربه ذاتا اجتماعی بوده و یکی از سخت‌ترین موارد در یادگیری زبان، داشتن انگیزه است. ما بر این باور هستیم که این ویژگی جدید، دوستان و خانواده را پیرامون یک هدف مشترک جمع می‌کند تا کاربران بتوانند از آن برای دستیابی هر چه سریع‌تر به اهداف خود کمک بگیرند.

ویژگی جدید دولینگو
ویژگی اجتماعی جدید دولینگو درحال‌ حاضر برای زبان‎های انگلیسی، اسپانیایی، پرتغالی، فرانسوی، آلمانی، ایتالیایی، روسیه‌ای، هلندی، مجارستانی، اوکراینی، ترکیه‌ای، کره‌ای، چینی، ژاپنی، ویتنامی، اندونزیایی، یونانی، رومانیایی، چکی، لهستانی، تایلندی و هندی زبانان در دسترس است.
با توجه به این‌که سال جدید در راه است و به تبع آن مردم تصمیمات جدیدی از جمله فراگیری یک زبان جدید به ساده‌ترین شکل و با یک نرم‌افزار معتبر می‌گیرند، قاعدتا ماه دسامبر و ژانویه برای دولینگو بسیار مهم خواهد بود.

برچسب‌ها: جهاندانشاپلیکیشنایدهبرندینگ
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره محمد حاجی‌علی همدانی

محمد حاجی‌علی همدانی

محمد حاجی‌علی همدانی، دانش‌آموخته مهندسی پزشکی است. او از سال ۱۳۹۳ به‌عنوان مدیر پژوهشی باشگاه مهندسی پزشکی دانشگاه آزاد تهران‌جنوب برگزیده شده و با فعالیت‌های تخصصی در زمینه مهندسی پزشکی و پردازش تصویر، هم‌اکنون مدیریت بخش فنی استارت‌آپ Maczooo mirror را برعهده دارد.