اپلیکیشن‌هایی که مدیریت یک استارت‌آپ را بسیار آسان‌تر می‌کنند
شیوه‌های نوین مدیریت کسب‌وکار؛ ۸

اپلیکیشن‌هایی که مدیریت یک استارت‌آپ را بسیار آسان‌تر می‌کنند

توسط راضیه مومنی | ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۰۹:۰۰ | ۱۰ دقیقه

تعداد اپلیکیشن‌های مرتبط با کسب‌و‌کار به بیش از هزاران عدد می‌رسد؛ در این مطلب، لیستی از ۹ برنامه کاربردی ارائه کرده‌ایم که می‌توانند در انجام کارهای خسته‌کننده و کاهش استرس در استارت‌آپ، به شما کمک کنند.

نوپانا: هنگامی‌که شما یک کسب‌و‌کار کوچک را راه‌اندازی می‌کنید جست‌وجو و استخدام کارکنان باتجربه و آگاه بسیار مهم است، اما همزمان با رشد بازار نرم‌افزارهای سازمانی، راه‌حل این جست‌وجو بسیار ساده‌تر شده است!

به گزارش نوپانا، با وجود این که تکنولوژی نمی‌تواند جای یک شخص واقعی را بگیرد، اما می‌تواند در کاهش حجم کاری موثر باشد. با برون‌سپاری نیازهای کسب‌و‌کار خود از طریق برنامه‌های مختلف، نه‌تنها با تمرکز بر اولویت‌ها در زمان صرفه‌جویی کرده‌اید؛ بلکه می‌توانید کارهایی را که تا قبل از این به کارمندان خود می‌سپردید با کمک فناوری انجام دهید و به این ترتیب در هزینه‌های پرداختی خود نیز صرفه‌جویی کنید.

اپ‌استور و گوگل‌پلی، هر ۲ دارای بیش از ۲ میلیون برنامه مختلف هستند و تعداد برنامه‌های مرتبط با کسب‌و‌کار آن‌ها به بیش از هزار برنامه می‌رسد. با توجه به میانگین هزینه جست‌وجو و استخدام یک کارمند جدید، مشاهده خواهید کرد که اختلاف هزینه در استفاده از روش سنتی و مدرن بسیار زیاد است.

در ادامه لیستی از ۹ برنامه کاربردی را ارائه کرده‌ایم که می‌توانند در انجام کارهای خسته‌کننده و کاهش استرس در کسب‌و‌کار به شما کمک کنند.

۱. Sage Expenses & Invoices

نرم‌افزار Sage Expenses & Invoices، یک برنامه رایگان است که به‌طور خاص برای کسب‌و‌کارهای کوچک طراحی شده است و تمام هزینه‌های تجاری و معاملات شما را در زمان واقعی ردیابی می‌کند. این نرم‌افزار اصطلاحات مبهم و خسته‌کننده حسابداری سنتی را حذف کرده است و از همه اطلاعات در فضای ابری نگهداری می‌کند. بنابراین شما در هر زمان که اراده کنید می‌توانید به پرونده‌های مورد‌نظر جهت ثبت هزینه‌ها دسترسی داشته باشید.

با رشد کسب‌و‌کارتان، نیازهای شما نیز پیچیده‌تر می‌شوند. این برنامه با ارائه اطلاعات حسابرسی، صورت‌حساب‌ها و جریان نقدی یک روش ساده را برای کار کردن راحت‌تر با حسابدارتان به شما ارائه می‌دهد؛ بنابراین شما می‌توانید روی موضوعاتی تمرکز کنید که نیاز به رسیدگی بیشتری دارند.

۲. Eventbrite Organizer

به شما پیشنهاد می‌کنیم از این برنامه برای افزودن تحرک بیشتر به وب‌سایت خود استفاده کنید چرا که Eventbrite، به شما اجازه می‌دهد تا فروش بلیط‌ها و میهمانان حاضر و میزان افراد آنلاین در سایت را ارزیابی کنید. این برنامه همچنین امکان فروش کالاهای متفاوت در سایت را برای شما فراهم می‌کند.

مهم‌تر از همه این که در این برنامه رایگان، هزینه خدمات آنلاین Eventbrite، با کسر درصد کمی از قیمت بلیط محاسبه می‌شود و بدین ترتیب شما می‌توانید تمام رویدادهای مدنظرتان را به‌راحتی انجام دهید.

۳. Square

برنامه Square، برای کسب‌و‌کارهای مختلف قابل استفاده است. اخیرا این شرکت به‌دنبال ارائه برنامه POS برای خرده‌فروشی‌ها است.

این برنامه ۲.۷۵درصد از تراکنش‌های انجام شده و ۳.۵ درصد از تراکنش‌هایی را که به صورت دستی انجام می‌شوند را پوشش داده است با این حال، این کاهش هنوز هم کمتر از هزینه یک صندوقدار برای دریافت حداقل دستمزد است.

۴. Slack

از Slack می‌توان به‌عنوان نسخه حرفه‌ای فیسبوک یاد  کرد. این برنامه دسکتاپ و تلفن‌همراه تمام کارکنان شما را به‌صورت رایگان به یکدیگر متصل می‌کند. همچنین شما می‌توانید با استفاده از Slack یک کنفرانس تلفنی با حداکثر ۱۵ نفر برگزار کنید، نسخه کامل تاریخچه پیام‌های خود را نگه دارید و بیش از ۱۰ گیگابایت حافظه برای هر کاربر اضافه کنید.

۵. Genius Scan

آیا یک کپی دیجیتالی از یک سند کاغذی ضروری نیاز دارید؟ Genius Scan، به‌طور جدی روند این کار را ساده کرده است. شما با استفاده از این برنامه می‌توانید از قرارداد موردنظر عکس بگیرید تا برنامه آن را به‌طور خودکار به JPEG یا PDF تبدیل کند. پس از آن شما قادر به ارسال اسکن از طریق برنامه ایمیل تلفن‌همراه خود و همچنین ذخیره آن هستید. این نرم‌افزار همچنین سرویس مشابه‌ای به‌ نام Genius  Sign دارد که به شما اجازه می‌دهد اسناد را امضا کرده و یا حاشیه‌نویسی کنید.

(همچنین بخوانید: چگونه سرعت صفحه و ترافیک وب‌سایت‌مان را بهبود دهیم؟)

۶. UNUM

با توجه به محبوبیت غیر قابل توصیف اینستاگرام، می‌توان برنامه UNUM را یکی از بهترین ابزارهای داستان‌سرایی بصری دانست. در UNUM، شما می‌توانید به‌طور استراتژیک پست‌های خود را از طریق یک شبکه ساختگی اینستاگرام و با عناوین مختلف سازماندهی کنید و برای ساخت آن‌ها به‌صورت زنده برنامه‌ریزی کنید.

از همه مهم‌تر اینکه UNUM، حساب شما را مورد تجزیه‌و‌تحلیل قرار داده و نشان می‌دهد که در کدام زمان‌ها بهترین دسترسی به محتوای شما فراهم بوده است.

۷. Canva

استخدام طراحان گرافیک می‌تواند برایتان گران تمام شود؛ در مقابل، نسخه اصلی Canva رایگان است. شما می‌توانید به‌منظور ایجاد طرح‌های گرافیکی برای پست‌ها و کمپین‌های کوچک از پایگاه‌ داده Canva استفاده کنید و به‌وسیله تصاویر و فونت‌های مختلف طرح‌های گرافیکی موردنظرتان را ایجاد کنید.

Canva می‌تواند طرح‌های خود را به ۲ صورت چاپی و آنلاین در اختیار شما قرار دهد.

۸. Google AdWords

گاهی اوقات نیاز به تجزیه‌و‌تحلیل اساسی اطلاعات خود دارید؛ Google AdWords برای انجام این کار به شما کمک می‌کند.

اگر قبلا هم از Google AdWords برای کمپین‌های خود استفاده کرده باشید، می‌دانید که این برنامه رایگان به شما کمک می‌کند تا بودجه کمپین خود را تنظیم کنید، آمار مربوط به کمپین‌ها مانند برداشت‌ها و هزینه هر کلیک را مشاهده کنید و کمپین تبلیغاتی خود را از طریق پیشنهادات AdWords تغییر دهید.

با توجه به اینکه Google AdWords از محصولات گوگل است، شما می‌توانید از رابط کاربری ساده این سرویس لذت ببرید و خدمات موردنظرتان را به مشتریان خود ارائه دهید و مشکلات احتمالی را به‌سرعت برطرف کنید.

۹. Deliveries

نرم‌افزار Deliveries در نگهداری صورت‌حساب تمامی بسته‌ها به شما کمک می‌کند. این نرم‌افزار می‌تواند یک ابزار حیاتی برای کسب‌و‌کار شما باشد. Deliveries شمارش معکوس از روزها تا زمان تحویل، گزارش حمل‌و‌نقل دقیق و یک نقشه تعاملی برای مشاهده مکان تحویل بسته‌ها را به شما ارائه می‌دهد، همچنین پس از  تحویل بسته به مقصد، پیام تاییدی را برای شما ارسال می‌کند.

نتیجه‌گیری

فناوری می‌تواند به‌عنوان یک دستیار مفید در کسب‌و‌کار به شما کمک کند. هنوز هم پروژه‌هایی هستند که به حضور افراد نیاز داشته باشند اما برای آن دسته که نیازی به حضور فرد نیست می‌توان از نرم‌افزارهای متنوع موجود استفاده کرد.

(همچنین بخوانید: خدمتی که در ابتدای کار به درآمدزایی مناسبی رسید)

منبع 

برچسب‌ها: کسب‌و‌کاراپلیکیشنمدیریت کسب‌وکارحسابداریتبلیغات
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره راضیه مومنی

راضیه مومنی

راضیه مومنی دانش‌آموخته مهندسی کامپیوتر است. او از سال ۱۳۹۰ فعالیت حرفه‌ای خود را در حوزه‌های مختلف از جمله علم و فناوری، فضای مجازی، بهداشت و درمان و سواد رسانه‌ای آغاز کرده است. او همچنين سابقه سردبیری و دبیری سرویس در چندين رسانه را دارد.