کارگاه طراحی محصول
با حمایت رسانه‌ای نوپانا: ۸

کارگاه طراحی محصول

توسط پیمان گل‌وردی | ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۲:۱۵ | ۲ دقیقه

کارگاه طراحی محصول، توسط آکادمی کارآفرینی تهران در تاریخ ۸ آذر ۱۳۹۶ در دانشکده ریاضی و علوم کامپیوتر دانشگاه امیرکبیر برگزار می‌شود.

نوپاناکارگاه طراحی محصول توسط آکادمی کارآفرینی تهران در تاریخ ۸ آذر ۱۳۹۶ در دانشکده ریاضی و علوم کامپیوتر دانشگاه امیرکبیر برگزار می‌شود.

زمان برگزاری: چهارشنبه ۸ آذر ماه ۱۳۹۶، ساعت ۱۶ الی ۲۰

مکان: دانشکده ریاضی و علوم کامپیوتر دانشگاه امیرکبیر

مهلت ثبت‌نام: ۸ آبان ۱۳۹۶

نحوه ثبت‌نام: ثبت‌نام این رویداد از طریق سایت ایوند انجام می‌پذیرد و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به این سایت تا تاریخ ۸ آبان ۹۶، اطلاعات خود را ثبت کرده و اقدامات لازم را انجام دهند.

هر تیم طراحی شیوه‌‌ متفاوتی برای طراحی و توسعه‌ محصول در پیش می‌گیرد. فرایندی که کوبرگ (Koberg) و باگنل (Bagnell) پایه‌ریزی کرده‌اند نشان می‌دهد که چگونه ایده‌های طرح شده را به محصول فیزیکی تبدیل کنیم. این فرایند از شناخت صورت‌‌مسئله آغاز می‌شود و با گذر از مراحل ایده‌پردازی و ساخت نمونه‌های اولیه، در نهایت به خلق محصول منتهی می‌شود. این قاعده از همان شیوه‌ رایج تولید در کنار ارزیابی انتقادی برای تشخیص اصلاحات لازم پیروی می‌کند. این روش سه مرحله دارد که ممکن است لازم باشد مراحل دوم و سوم در طول فرایند چند بار تکرار شوند:
۱. تجزیه‌ و تحلیل
۲. ایده‌‌ کلی
۳. ترکیب

در کارگاه طراحی محصول، این فرآیند به شما آموزش داده می‌شود. مدرس این کارگاه آقای پرهام باغستانی هستند.

گفتنی است، این رویداد با حمایت رسانه‌ای نوپانا (پایگاه علمی-تحلیلی کسب‌وکارهای نوپا) به نشانی http://nopana.ir برگزار می‌شود.

برچسب‌ها: کارگاهطراحی محصولرویداد استارت‌آپیرویداد
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره پیمان گل‌وردی

پیمان گل‌وردی

پیمان گل‌وردی دانش‌آموخته مهندسی پزشکی است. او از سال ۱۳۹۳ به‌عنوان مدیر اجرایی باشگاه مهندسی پزشکی دانشگاه آزاد تهران‌جنوب برگزیده شده است و با فعالیت در زمینه مهندسی پزشکی هم‌اکنون مدیریت روابط عمومی استارت‌آپ Maczooo mirror را بر عهده دارد.