کارگاه آموزشی و انگیزشی «راه میان‌بر تا موفقیت»
با حمایت رسانه‌ای نوپانا: ۸

کارگاه آموزشی و انگیزشی «راه میان‌بر تا موفقیت»

توسط مریم امیرپور | ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۱۱:۲۵ | ۲ دقیقه

کارگاه آموزشی و انگیزشی «راه میان‌بر تا موفقیت» توسط «آکادمی استعدادیابی خودشه» در تاریخ ۲۱ آبان ماه ۹۶ در کافه تبلیغات واقع در خیابان سمیه برگزار می‌شود.

نوپانا: کارگاه آموزشی و انگیزشی «راه میان‌بر تا موفقیت» توسط «آکادمی استعدادیابی خودشه» در تاریخ ۲۱ آبان ماه ۹۶ در کافه تبلیغات واقع در خیابان سمیه برگزار می‌شود.

تاریخ: ۲۱ آبان ۱۳۹۶
محل: تهران، خیابان سمیه، شماره ۱۴۲، کافه تبلیغات
ثبت نام: ثبت نام این رویداد از طریق این لینک انجام می‌پذیرد و علاقه‌مندان می‌توانند تا تاریخ ۲۰ آبان‌ماه با ارسال عدد ۷ به شماره ۰۹۳۳۹۰۹۰۴۳۲ اطلاعات خود را ثبت کرده و اقدامات لازم را انجام دهند.

کارگاه آموزشی و انگیزشی «راه میان‌بر تا موفقیت»، با هدف ترسیم مسیر هدف‌گذاری و برنامه‌ریزی به منظور دست‌یابی به موفقیت، برای علاقه‌مندان به رشد و پیشرفت شخصی و توسعه فردی، برگزار خواهد شد.

آکادمی استعدادیابی خودشه طراح و مجری کارگاه‌های آموزشی و انگیزشی مهارت‌های زندگی است. زمان برگزاری این کارگاه از ساعت ۱۵ الی ۱۸ روز ۲۱ آبان ماه ۱۳۹۶ است.

گفتنی است این رویداد با حمایت رسانه‌ای نوپانا (پایگاه علمی-تحلیلی کسب‌وکارهای نوپا) به نشانی http://nopana.ir برگزار می‌شود.

برچسب‌ها: رویدادموفقیتتوسعه فردی
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره مریم امیرپور

مریم امیرپور

مریم امیرپور دانش آموخته رشته مدیریت است و نویسندگی را از سال ۱۳۸۵ در کانون ادبی دانشگاه شروع کرده است. او از سال ۱۳۸۸روزنامه‌نگاری را به صورت حرفه‌ای آغاز کرده و پس از آن مدیریت روابط عمومی چند مجموعه را هم عهده دار بوده است.