ایدوکا، اولین رویداد استارت‌آپی لرستان
با حمایت رسانه‌ای نوپانا: ۸

ایدوکا، اولین رویداد استارت‌آپی لرستان

توسط مریم امیرپور | ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۵:۳۰ | ۴ دقیقه

نخستین رویداد استارت‌آپی ایدوکا ( استارت‌آپ گردشگری و کشاورزی) ، ۸ تا ۱۰ آذرماه ۹۶ با هدف تقویت روحیه ایده‌پردازی، ترویج گفتمان کارآفرینی و جذب سرمایه‌گذار در حوزه گردشگری با تکیه بر توانمندی‌های بالقوه استان لرستان، در دانشگاه آزاد واحد خرم‌آباد برگزار می‌شود.

نوپانا: نخستین رویداد استارت‌آپی ایدوکا (استارت‌آپ گردشگری و کشاورزی) ، ۸ تا ۱۰ آذرماه ۹۶ با هدف تقویت روحیه ایده‌پردازی، ترویج گفتمان کارآفرینی و جذب سرمایه‌گذار در حوزه گردشگری با تکیه بر توانمندی‌های بالقوه استان لرستان در دانشگاه آزاد واحد خرم‌آباد برگزار می‌شود.

تاریخ:  ۸ آذرماه ۱۳۹۶

محل:  سالن آمفی‌تئاتر دانشگاه آزاد واحد خرم‌آباد

ثبت نام: کلیه علاقه‌مندان و ایده‌پردازان در حوزه گردشگری و کشاورزی لرستان می‌توانند به نشانی idoka.ir مراجعه کرده و ثبت نام  کنند و در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با دبیرخانه این رویداد به شماره ۰۶۶۳۳۲۳۹۸۹۲ تماس حاصل نمایند. همچنین می‌توانند به کانال تلگرامی نوین‌ایده زاگرس ،به‌عنوان کانال تحت نظارت بنیاد نخبگان استان که اطلاعات استارت‌آپی و کارآفرینی استان و کشور در آن انعکاس داده می‌شود، مراجعه کنند.

دبیر اجرایی رویداد ایدوکا درخصوص برگزاری این رویداد گفت: با توجه به نیازسنجی جامعه استانی و لزوم حرکت به سمت گفتمان کارآفرینی در استان و با تاکید بر استفاده بهینه از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بالقوه لرستان، رویداد استارت‌آپی ایدوکا ( استارت‌آپ گردشگری) برگزار می‌شود.

او افزود: ایجاد انگیزه میان دانشجویان و فارغ‌التحصیلان و ترویج و تقویت فرهنگ کارآفرینی، یکی از دغدغه‌های نظام کنونی علم و فناوری کشور است و به همین دلیل یکی از اهداف ایدوکا نیز همین مهم است.

ایشان یادآور شد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، تا پیش از برگزاری استارت‌آپ گردشگری لرستان، ۲ پیش‌رویداد با موضوع گردشگری و کشاورزی در دانشگاه لرستان و دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم آباد برگزار می‌شود.

او خاطر نشان کرد استانداری لرستان در همکاری و هماهنگی این رویداد مهم نقش بسیار برجسته‌ای ایفا نموده است و دستگاه‌های علمی و فناورانه استان در برگزاری این رویداد همکاری لازم را دارند.

لازم به ذکر است نخستین رویداد استارت‌آپی ایدوکا (استارت‌آپ گردشگری) به همت بنیاد نخبگان استان لرستان و دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم‌آباد و حمایت مرکز شتابدهی نوآوری و همکاری استانداری لرستان، ستاد توسعه فرهنگ علم، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان معاونت علمی‌و‌فناوری ریاست‌جمهوری و دستگاه های علمی و فناورانه استان لرستان برگزار خواهد شد.

گفتنی است، این رویداد با حمایت رسانه‌ای نوپانا (پایگاه علمی-تحلیلی کسب‌وکارهای نوپا) به نشانی http://nopana.ir برگزار می‌شود.

برچسب‌ها: رویداد لرستانایدوکارویداد استارت‌آپیگردشگری
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره مریم امیرپور

مریم امیرپور

مریم امیرپور دانش آموخته رشته مدیریت است و نویسندگی را از سال ۱۳۸۵ در کانون ادبی دانشگاه شروع کرده است. او از سال ۱۳۸۸روزنامه‌نگاری را به صورت حرفه‌ای آغاز کرده و پس از آن مدیریت روابط عمومی چند مجموعه را هم عهده دار بوده است.