همایش بزرگ آینده بازاریابی
با حمایت رسانه‌ای نوپانا: ۷

همایش بزرگ آینده بازاریابی

توسط مریم امیرپور | ۱۳۹۶/۰۸/۱۳ - ۱۶:۱۰ | ۶ دقیقه

رويداد بزرگ آینده بازاریابی توسط کنسرسیوم کسب‌وکار اینترنتی ایران در تاريخ ۲ آذر۱۳۹۶ در محل سالن خلیج فارس پژوهشکده نیرو برگزار می‌شود.

نوپانا: بازاریابی دیجیتال در ایران به دلیل دسترسی میلیونها کاربر ایرانی سهم بزرگی از حیطه بازاریابی و تبلیغات را از آن خود خواهد کرد. روش‌های هزینه‌ساز و در عین حال آسان سنتی، نرم نرمک افول خواهند کرد و مانند بسیاری از حیطه‌های دیگر که هرگز فکر نو شدنشان حتی به ذهنمان خطور هم نمی‌کرد، بازاریابی نیز تغییر کرده و از نو متولد خواهد شد. کافی است گذری بر هزاران وب‌سایت طراحی شده در هر سال در کشور عزیزمان داشته باشیم و همزمان به سرمایه‌دارانی نگاه کنیم که یا مشاغل سنتی خود را سمت‌وسوی نوین داده‌اند و یا با ترک مشاغل سنتی به مشاغل تازه هجرت کرده‌اند.

بازاریابی دیجیتال پس از تولد در دنیا و پس از طی نمودن دوران گذاری منطقی، وارد ایران شد. بازیگران هوشیاری در ایران این صحنه را شکل دادند. اکنون که اقتصاد کشور در شکل گسترده‌ای در حال پوست‌اندازی است؛ برگزاری نشستی بزرگ از تمامی فعالان حیطه بازاریابی دیجیتال می‌تواند به غیر از بزرگ‌تر کردن سهم بازاریابی و تبلیغات دیجیتال در کشور، امکان فروش و تقویت محصولات تولیدی‌ و در عین حال ایجاد انگیزه برای مشاغل سنتی برای هجرت درست و کم‌ریسک به حیطه‌های تازه را فراهم می‌کند.

برندینگ موضوع دیگری است که در دل مبحث بازاریابی مطرح است. روش‌های نوین برندسازی و مطرح شدن یک خدمت یا کالا و یا مجموعه‌ای از خدمات، پس از رشد شبکه‌های اجتماعی در ایران و فراگیر شدن خیره‌کننده آن جایگاه ویژه‌ای پیدا کرده‌اند. در این میان کسانی که پلتفرم‌های صحیح بازاریابی و تبلیغات را به کار گرفته‌اند، توانسته‌اند سهم قابل توجهی از بازار را از آن خود کنند و در حال حاضر بازاریابی با یک کانال ارتباطی به سمت بازاریابی چندکاناله (Multichannel) و یکپارچه‌سازی کانال‌های ارتباطی (Omni channel)  با ترکیب و ادغام دیتاهای آنلاین و آفلاین و اتوماسیون بازاریابی ترسیم و تعریف شده است.

همایش بزرگ آینده بازاریابی با دعوت کامل از بازیگران اصلی این صحنه، دعوت از تولیدی‌ها در حیطه‌های مختلف فناوری‌های نوین و نیز با دعوت از‌ صاحبان کسب‌وکارهای سنتی می‌تواند محل مساعدی برای بزرگ کردن سهم دیجیتال مارکتینگ در کشور باشد. همایش بزرگ آینده بازاریابی را کنسرسیوم کسب‌وکارهای اینترنتی با همکاری شرکت شتاب‌دهنده پویش برگزار می‌کند. نگاه نخست کنسرسیوم کسب‌وکارهای اینترنتی بر این رویکرد استوار بود که پیش از آغاز فرایندهای شتابدهی، امکان ایجاد بازار را برای تیم‌ها و تولیدی‌های استارت‌آپی فراهم آورد. این موضوع شاید حلقه مفقوده علم و فناوری‌های نوین اقتصادی این سال‌های کشور بوده است.

فروش مهم‌ترین اتفاقی است که در نهایت باید برای هر سازمانی رخ دهد و این امر به صورت خودجوش اتفاق نمی‌افتد مگر با به‌کارگیری فرایند بازاریابی هدفمند و اصولی. بنابراین در این همایش به دنبال این هستیم تا به شما کمک کنیم که دروازه‌های جدید بازاریابی را بشناسید و بتوانید با دنباله‌روی از الگوهای مناسب، اهداف فروش سازمان خود را نشانه گرفته و به درستی به هدف بزنید.

کنسرسیوم کسب‌وکارهای اینترنتی با تمرکز بر مفهوم تصحیح اکوسیستم و آشنایی حداکثری تولیدکنندگان و توزیع‌کنندگان، سال‌هاست که فعالیت خود را به صورت یکپارچه دنبال نموده است. امید است برگزاری این همایش قدمی تازه باشد در رشد کسب‌وکارهای نوین.

مخاطبان:
■■ مدیران ارشد سازمان‌ها
■■ مدیران و موسسان شرکت‌های استارت‌آپی
■■ مدیران بازاریابی سازمان‌ها
■■ علاقه‌مندان و کارشناسان بازاریابی و فروش
■■ دانشجویان مدیریت و بازاریابی

تاریخ: ۲ آذر ۱۳۹۶
مکان:  سالن خلیج فارس پژوهشکده نیرو

ثبت نام این رویداد از طریق سایت conf.pooyeshacc.com انجام می‌پذیرد و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به همین سایت تا تاریخ ۱ آذر ۱۳۹۶ اطلاعات خود را ثبت کرده و اقدامات لازم را انجام دهند.

گفتنی است این رویداد با حمایت رسانه‌ای نوپانا برگزار می‌شود.

برچسب‌ها: رویدادبازاریابی دیجیتالتبلیغاتفروش
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره مریم امیرپور

مریم امیرپور

مریم امیرپور دانش آموخته رشته مدیریت است و نویسندگی را از سال ۱۳۸۵ در کانون ادبی دانشگاه شروع کرده است. او از سال ۱۳۸۸روزنامه‌نگاری را به صورت حرفه‌ای آغاز کرده و پس از آن مدیریت روابط عمومی چند مجموعه را هم عهده دار بوده است.