اسنت‌وی؛ دستیار قدرتمند بازاریابان
معرفی استارت‌آپ‌های ایرانی ۸

اسنت‌وی؛ دستیار قدرتمند بازاریابان

توسط پیمان گل‌وردی | ۱۳۹۶/۰۸/۱۱ - ۱۵:۰۰ | ۵ دقیقه

در این مطلب قصد داریم استارت‌آپی را به شما معرفی کنیم که در زمینه مدیریت رسانه‌ها و دیجیتال مارکتینگ به بازاریابان کمک می‌کند.

نوپانا: استفاده از شبکه‌های اجتماعی در بازاریابی و افزایش فروش محصولات و خدمات روشی است که به‌تازگی علاقه صاحبان کسب‌وکارها را به خود جلب کرده است. این روش با وجود مزایایی که دارد، دارای اصول خاصی است که اگر به آنها توجه نشود ممکن است بازخورد منفی داشته باشد و شکست بخورد.

اسنت‌وی پلتفرم آنلاین برای بازاریابان دیجیتال است که تبلیغات را در شبکه اجتماعی اینستاگرام و پیام‌رسان تلگرام منتشر می‌کند. اسنت‌وی پست‌ها را بر اساس زمان‌بندی منتشر و تبلیغات منتشر شده را به‌صورت دقیق، تجزیه و تحلیل می‌کند.

توانا عسگری، از بنیان‌گذاران این استارت‌آپ در خصوص چگونگی شروع کسب‌وکار خود به خبرنگار نوپانا می‌گوید: «بارها اتفاق افتاده است که مدیریت رسانه و دیجیتال مارکتینگ مشکلات فراوانی را برای کسب‌وکارها ایجاد کرده است. پست‌هایی که زمان‌بندی آن جابه‌جا می‌شود، تبلیغاتی که معلوم نیست منتشر شده یا نه و چه بازخوردهایی داشته‌اند و جواب‌های کوتاه و گنگی که توسط ادمین‌های پیج‌ها دریافت می‌شود از جمله این مشکلات است. از طرفی مشتریان و مدیران نیز بی‌وقفه گزارش‌های جامع از فعالیت‌های تیم دیجیتال مارکتینگ می خواهند. ایده اسنت‌وی از میان همین دغدغه‌ها به وجود آمد تا درد بازاریابان دیجیتال سخت‌کوش را درمان کند و آرامش را برای آنها و مشتریان‌شان برقرار سازد.»

شما می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت اسنت‌وی ویژگی‌های کلیدی مورد نیاز بازاریابان دیجیتال را دریافت کنید. انتشار تبلیغات در صفحات پربازدید اینستاگرامی و کانال‌های تلگرامی بر اساس دسته‌بندی‌های مختلف در پنل تحت وب، ارائه گزارش پس از انتشار تبلیغ برای ارزیابی و برنامه‌ریزی بودجه، داشتن حق انتخاب زمان و نوع رسانه انتشار تبلیغ، معرفی بهترین زمان پست‌گذاری و ... از جمله خدمات ارائه شده توسط این استارت‌آپ است.

عسگری با اشاره به نبودن نگاه حرفه‌ای در این کار گفت: «امروزه استخدام بازاریابان دیجیتال یکی از سرفصل‌های استخدامی پر تقاضا برای شرکت‌هاست ولی متاسفانه نه بازاریابان دیجیتال از ابزار درستی استفاده می‌کنند و نه کارفرمایان از ابزارهای موجود برای نظارت بر کار و روند اجرا بهره می‌برند که باید هر دو طرف به این بخش از مسئولیت‌های سازمان با رویکردی دیگر نگاه کنند.»

او افزود‌: «هدف ما این است تا بستری را در اختیار بازاریابان دیجیتال، تیم‌ها و شرکت‌ها قرار دهیم تا فعالیت‌های خود را در دنیای دیجیتال مارکتینگ، به بهترین شکل پیش ببرند و با این فعالیت‌های هدفمند، استراتژی‌های بازاریابی و فروش سودآوری بسازند و دنیای بی‌نهایت دیجیتال مارکتینگ را به کسب‌وکارهای هوشمند تقدیم کنیم.»

اسنت‌وی ماموریت خود را خلق و توسعه بستری دقیق، هوشمند، مؤثر و کارآمد برای بازاریابان دیجیتال و کسب‌وکارها تعریف کرده است.

(همچنین بخوانید: اشتباهات بزرگ بازاریابی دیجیتال)

برچسب‌ها: معرفی استارت‌آپ‌های ایرانیدیجیتال مارکتینگascentwayاسنت‌ویبازاریابی دیجیتالتلگرامشبکه‌های اجتماعیاینستاگرام
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره پیمان گل‌وردی

پیمان گل‌وردی

پیمان گل‌وردی دانش‌آموخته مهندسی پزشکی است. او از سال ۱۳۹۳ به‌عنوان مدیر اجرایی باشگاه مهندسی پزشکی دانشگاه آزاد تهران‌جنوب برگزیده شده است و با فعالیت در زمینه مهندسی پزشکی هم‌اکنون مدیریت روابط عمومی استارت‌آپ Maczooo mirror را بر عهده دارد.