از برنامه‌ریزی درسی تا مدیریت آنلاین تیم
۱+۵ استارت‌آپی؛ قسمت ۱۷ ۸

از برنامه‌ریزی درسی تا مدیریت آنلاین تیم

توسط نیما ذبیح‌اله‌زاده | ۱۳۹۶/۰۸/۰۶ - ۱۶:۰۰ | ۷ دقیقه

پنج به اضافه يک، گزارشی است كه در آن به معرفی و تحلیل پنج استارت‌آپ برتر خارجی و یک استارت‌آپ برجسته ایرانی پرداخته می‌شود.

نوپانا: در گزارش پنج به اضافه یک این هفته، سراغ استارت‌آپ چیپر (Chipper) که استارت‌آپی در زمینه برنامه‌ریزی درسی دانش‌آموزان است می‌رویم. همین‌طور به بررسی استارت‌آپ کوری (Kuri) که یک ربات خانگی است می‌پردازیم. در ادامه، با استارت‌آپ میکس‌می (Mixmi) گریزی به نقش استارت‌آپ‌ها در شبکه‌های اجتماعی می‌زنیم. همچنین قصد داریم شما را با استارت‌آپ بوک‌فیوژن (BookFusion)  که یک کتابخانه دیجیتال برای کسب‌وکارهاست، بیشتر آشنا کنیم. علاوه بر این‌ موارد، استارت‌آپ ایندورسیفای (Endorsify)  را معرفی می‌کنیم که یک ابزار برای بازاریابان در زمینه مدیریت محتوا تولید کرده است.

در پایان به بررسی استارت‌آپ ایرانی تسکولو که در زمینه مدیریت آنلاین پروژه‌های تیمی فعالیت می‌کند، می‌پردازیم. با پنج به اضافه یک این هفته، همراه باشید:

۱ چیپر (Chipper)

این استارت‌آپ یک ابزار مفید برای دانش‌آموزان تولید کرده است تا به آن‌ها در مسیر موفقیت کمک کند. چیپر به دانش‌آموزان کمک می‌کند تا مطالعات خود را سازماندهی کنند، انگیزه بیش‌تری پیدا کنند، در امتحانات خود موفق شوند و در نهایت در زندگی به اهداف خود برسند. این اپلیکیشن اهداف بزرگ را به اهداف کوچک‌تر تقسیم می‌کند و همچنین بر اساس عادت‌های مطالعاتی شما، پیشنهاد می‌دهد تا در چه زمانی چه چیزی مطالعه کنید.

۲ کوری (Kuri)

داشتن یک ربات در خانه جذاب است. این استارت‌آپ یک ربات خانگی بامزه به نام کوری تولید کرده است. این ربات هیجان را به خانه شما می‌آورد. با دوربین کوری هیچ لحظه‌ای را از دست نمی‌دهید. این دوربین از تمام لحظات شما به طور خودکار عکس و فیلم‌های اچ‌دی ضبط می‌کند. با کوری می‌توانید به آهنگ‌ها و کتاب‌های صوتی خود نیز گوش کنید.
کوری به تدریج ریتم زندگی شما را یاد می‌گیرد و با خانه شما آشنا می‌شود.

۳ میکس‌می (Mixmi)

میکس‌می یک شبکه اجتماعی جدید برای ساختن و به اشتراک‌گذاری ویدئوهای موزیکال کوتاه شما است. با این پلت‌فرم می‌توانید احساسات خود را با موسیقی به اشتراک بگذارید. با این اپلیکیشن به تعداد زیادی موسیقی در زمینه‌های مختلف دسترسی پیدا می‌کنید و می‌توانید زمینه مورد علاقه خود را پیدا کنید. انتظار می‌رود که این پلت‌فرم تا انتهای سال ۲۰۱۸، اولین شبکه اجتماعی موزیک در دنیا باشد.

۴ بوک‌فیوژن (BookFusion)

این استارت‌آپ برای کمک به کسب‌وکارها، استارت‌آپ‌ها و سازمان‌های مختلف یک کتابخانه دیجیتال طراحی کرده است. با این تکنولوژی می توان کتاب‌های الکترونیکی، مواد آموزشی، مستندات محصول، موردهای مطالعاتی، فیلم‌ها، روزنامه‌ها و سایر محتویات دیجیتال پیشرفته را با کارمندان و اعضای دیگر با یک روش امن به اشتراک گذاشت تا در هر جا و با هر وسیله‌ای که هستند به ‌آن‌ها دسترسی داشته باشند. قطعا هر چه کارمندان یک سازمان اطلاعات زیادتری داشته باشند، ارزش سازمان بیشتر می‌شود.

۵ ایندورسیفای (Endorsify)

این استارت‌آپ به بازاریابان و فروشندگان کمک می‌کند تا با سازندگان محتوا ارتباط برقرا کنند و این ارتباط را سازماندهی کنند. برندهای مختلف به راحتی می‌توانند از طریق این استارت‌آپ با اینفلوئنسرها برای محتوای تولید شده ارتباط برقرار کنند. تمرکز ایندورسیفای در ایجاد ویژگی‌های مختلف با استفاده از یادگیری ماشین، علوم داده، تشخیص تصویر، طبقه‌بندی و پردازش زبان طبیعی است تا به بازاریابان کمک کند که تصمیمات آگاهانه بگیرند.

۵+۱. تسکولو

تسکولو یک پلتفرم ایرانی مدیریت پروژه بر اساس نقش اعضای تیم است. مشکلی که دیگر پلت فرم‌ها دارند این است که برای تمام افراد دخیل در پروژه یک نقش در نظر می‌گیرند در حالی که افراد در هر پروژه نقش‌های مختلفی دارند و باید دسترسی‌های مختلفی برای دیدن یا انجام وضایف داشته باشند. تسکولو این مشکل را بر طرف کرده است و به مدیران پروژه این امکان را می‌دهد که نقش‌های مختلف را تعریف کرده و دسترسی‌های مختلفی به اعضای تیم بدهند. علاوه بر این تسکولو امکان ردیابی زمان و ابزارهای ارتباط بلادرنگ را به اعضای تیم می‌دهد.

قسمت پیشین: 

قسمت ۱۶

برچسب‌ها: ChipperKuriMixmiBookFusionEndorsifyتسکولومعرفی استارت‌آپاستارت‌آپ
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره نیما ذبیح‌اله‌زاده

نیما ذبیح‌اله‌زاده

نیما ذبیح‌اله‌زاده، دانش‌آموخته مهندسی پزشکی است. او از سال ۱۳۹۳ به عنوان دبیر باشگاه‌های مهندسی پزشکی دانشگاه آزاد انتخاب شده و تاکنون نشریات وگروه‌های دانشجویی زیادی را در این رشته سامان بخشیده است. او هم‌اکنون رهبری استارت‌آپ MacZooo mirror را به‌ عهده دارد.