رويداد علوم پایه و کارآفرینی ساینترو
با حمایت رسانه‌ای نوپانا صورت می‌پذیرد ۷

رويداد علوم پایه و کارآفرینی ساینترو

توسط مریم امیرپور | ۱۳۹۶/۰۸/۰۵ - ۱۵:۰۰ | ۴ دقیقه

این رویداد توسط موسسه نوآوری علوم و فنون ایران با مشارکت و حمایت پارک علم و فناوری و دفتر پژوهش‌های کاربردی و فناوری معاونت پژوهشی دانشگاه تربیت مدرس در ۲ آذر ۹۶ در سالن جابربن حیان دانشگاه تربیت مدرس برگزار می‌شود

نوپانا: رويداد علوم پایه و کارآفرینی ساینترو FSE2017 توسط موسسه نوآوری علوم و فنون ایران با مشارکت و حمایت پارک علم و فناوری و دفتر پژوهش‌های کاربردی و فناوری معاونت پژوهشی دانشگاه تربیت‌مدرس در ۲ آذر ۹۶ در سالن جابربن‌حیان دانشگاه تربیت‌مدرس برگزار می‌شود؛

- تاریخ برگزاری: ۲ آذر ۱۳۹۶
- محل برگزاری: سالن کنفرانس جابربن حیان دانشگاه تربیت مدرس

به گزارش نوپانا، ثبت نام این رویداد از طریق سایت ایوند (evand.com/events/scientro) انجام می‌پذیرد و علاقمندان می‌توانند با مراجعه به این آدرس تا ۵ آبان ۹۶ اطلاعات خود را ثبت کرده و تنها با مبلغ ۲۰ هزار تومان ثبت نام زودهنگام خود را انجام دهند.

محتوای این رویداد با هدف فرهنگسازی و ترویج روحیه کارآفرینی و ارائه آموزش‌های مقدماتی در حوزه کسب‌و‌کار مرتبط با موضوعات علوم پایه برای علاقه‌مندان تنظیم شده است.
در حاشیه این رویداد گالری پوستر شرکت‌های دانش‌بنیان و واحدهای فناور و استارت‌آپ‌های فعال در حوزه علوم پایه نیز به نمایش گذاشته خواهد شد. این گالری فرصت مناسبی است تا از یک طرف شرکت‌ها و مجموعه‌هایی که فعالیت‌های مبتنی بر علم انجام می‌دهند، در یک محیط مناسب دانشگاهی به معرفی خود بپردازند. از طرف دیگر شرکت‌کنندگان رویداد که دانشجویان، اساتید، فارغ‌التحصیلان و علاقه‌مندان به علم، به ویژه علوم پایه، هستند؛ ضمن آشنایی با فعالیت‌های مرتبط با حوزه‌های تحصیلی خود، و فضای شغلی و چشم‌انداز آینده کاری خود را بهتر مشاهده کنند، از نزدیک با فعالین این حوزه به بحث و تبادل نظر بپردازند.

برای استارت‌آپ‌ها و کسب‌وکارهای نوپایی که در حوزه کسب‌وکارهای علمی مشغول به فعالیت هستند، تسهیلات ویژه‌ای در نظر گرفته شده است و امکان ثبت نام با تخفیف ویژه برایشان فراهم است. کافی است هنگام ارسال پوستر درخواست خود را ثبت و کد تخفیف دریافت نمایند.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به وب‌سایت رویداد به نشانی iranfse.ir و یا کانال تلگرام به نشانی http://t.me/scientro مراجعه نمایند.

گفتنی است، این رویداد با حمایت رسانه‌ای نوپانا (پایگاه علمی-تحلیلی کسب‌وکارهای) به نشانی http://nopana.ir/ برگزار می‌شود.

برچسب‌ها: رویدادساینتروپارک علم و فناوری
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره مریم امیرپور

مریم امیرپور

مریم امیرپور دانش آموخته رشته مدیریت است و نویسندگی را از سال ۱۳۸۵ در کانون ادبی دانشگاه شروع کرده است. او از سال ۱۳۸۸روزنامه‌نگاری را به صورت حرفه‌ای آغاز کرده و پس از آن مدیریت روابط عمومی چند مجموعه را هم عهده دار بوده است.