توریستگاه؛ سامانه رزرو تور‌های خارجی
معرفی استارت‌آپ‌های ایرانی ۸.۷

توریستگاه؛ سامانه رزرو تور‌های خارجی

توسط پیمان گل‌وردی | ۱۳۹۶/۰۸/۰۴ - ۱۵:۰۰ | ۵ دقیقه

در این مطلب قصد داریم استارت‌آپی را به شما معرفی کنیم که در زمینه رزرو و فروش بلیط تور‌های مسافرتی خارج از کشور فعالیت می‌کند.

نوپانا: هر روزه آگهی‌های زیادی درباره تبلیغات تورهای مسافرتی خارج از کشور منتشر می‌شوند و مشتریان زمان زیادی را به یافتن و رزرو تور مناسب با بودجه خود می‌گذرانند. از جهتی برنامه اجرا شده توسط مدیران تور با برنامه ارائه شده توسط آنها تفاوت داشته و بعضا هتل‌ها نیز از امکانات مناسبی برخوردار نیستند.

توریستگاه سامانه‌ای است که در زمینه رزرو و فروش آنلاین تورهای ویژه خارجی و داخلی فعالیت می‌کند. توریستگاه به مسافران برنامه‌ای ارائه کرده و آنان را در رسیدن به تصمیم نهایی هوشمندانه برای انتخاب مقصد، هتل و تور موردنظر با بودجه خود کمک می‌کند.

آرش تابشیان، بنیانگذار این استارت‌آپ در خصوص چگونگی شروع کسب‌وکار خود به خبرنگار نوپانا می‌گوید: «این ایده نتیجه مجموعه‌ای از تجربیات تلخ من در زمینه خرید تور و تحقیق درباره سفر در این سال‌هاست. هر بار که با خانواده تصمیم به سفر رفتن می‌گرفتیم، باید ابتدا کلی تحقیق می‌کردیم تا نور مناسب را یافته و رزرو کنیم.

زمان‌بر بودن یافتن تور مناسب، نحوه پرداخت هزینه‌ها و عدم تطابق امکانات و شرایط با گفته‌های مجریان تور از جمله مشکلاتی است که در این کسب‌وکار وجود دارد. به همین دلیل، بارها به این فکر افتادم که باید یک سامانه آنلاین فروش تور راه‌اندازی شود تا رابط بین مسافران و آژانس‌های مسافرتی بوده و علاوه بر حل کردن این مشکلات، بتواند رضایت مسافران را نیز تامین کند.»

شما می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت توریستگاه تورهای ویژه خارجی و داخلی را از بین آژانس‌های همکار مشاهده کنید. تورهای ویژه به این صورت است که آژانس مسافرتی مجری تور از قبل پرواز را برای تاریخ مشخصی چارتر و اتاق‌های هتل را گارانتی کرده است و با مجموعه ای از خدمات مانند ویزا، ترانسفر، بیمه، گشت رایگان و ... را به‌صورت پکیج به مسافران ارائه می دهد. در نتیجه قیمت‌ها شکسته و آفر فوق العاده ای برای سفر به وجود می‌آید.

تابشیان با اشاره به برنامه‌ریزی یک سفر به یادماندنی برای مسافران توسط استارت‌آپ خود گفت: «با استفاده از راهنمای بسیار کامل، تمامی اطلاعات لازم مانند آب و هوا، ساعت به وقت محلی، نقشه، وسایل حمل‌ونقل، مراکز دیدنی، مراکز خرید، سرگرمی‌ها، رستوران‌ها، هتل‌ها و حتی نکات مهم برای سفر به آن شهر را با جزییات در اختیار کاربران قرار می دهد؛ همچنین مشتریان می‌توانند در کمتر از چند دقیقه، تور موردنظر خود را با پرداخت نصف هزینه در هر زمان از شبانه‌روز به‌صورت آنلاین از معتبرترین آژانس‌های مسافرتی رزرو کنند.»

او افزود: «مهم‌ترین دغدغه‌ای که در حال حاضر داریم، تزریق سرمایه برای برندینگ توریستگاه جهت شناخت و اعتمادسازی کاربران است؛ زیرا لازمه موفقیت کسب‌وکار ما شناخته شدن هر چه بیشتر آن و گرفتن بازخورد فوق‌العاده کاربران از آن می‌باشد. ما نهایت تلاش‌مان را می‌کنیم تا بهترین تجربه سفر را برای مسافران فراهم کنیم.»

به زودی امکان خرید آنلاین تورهای داخلی، طبیعت‌گردی و حتی تورهای داخل شهری نیز به توریستگاه اضافه خواهد شد. همچنین از اپلیکیشن اندروید آنها نیز در آینده بسیار نزدیک رونمایی خواهد شد.

(همچنین بخوانید: تاکسی دریایی، فرصتی تازه برای گردشگری)

برچسب‌ها: معرفی استارت‌آپ‌های ایرانیتوریستگاهTOURISTGAHتورهای خارجیرزرو بلیط تورها
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره پیمان گل‌وردی

پیمان گل‌وردی

پیمان گل‌وردی دانش‌آموخته مهندسی پزشکی است. او از سال ۱۳۹۳ به‌عنوان مدیر اجرایی باشگاه مهندسی پزشکی دانشگاه آزاد تهران‌جنوب برگزیده شده است و با فعالیت در زمینه مهندسی پزشکی هم‌اکنون مدیریت روابط عمومی استارت‌آپ Maczooo mirror را بر عهده دارد.