شروع کارزار استارت‌آپ‌های ایرانی
با هدف حمایت از کسب‌وکارهای نوپا؛ ۸

شروع کارزار استارت‌آپ‌های ایرانی

توسط بهاره خاموددوست | ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۰۸:۰۰ | ۴ دقیقه

برای اولین‌ بار همزمان با جشنواره وب و موبایل ایران، در يك رويداد منحصربه‌فرد تحت عنوان «كارزار»، استارت‌آپ‌های ایرانی باهم به رقابت خواهند پرداخت. ثبت‌نام این رویداد از تاریخ ۲۶ مهرماه و از طریق وب‌سایت نوپاهاب (nopahub.com/karzar) انجام می‌شود.

نوپانا: اولین دوره کارزار، رقابت بزرگ استارت‌آپ‌های ایرانی، امسال در ۲ رده مرحله بذری (Seed stage) و مرحله اولیه (Early stage) برگزار خواهد شد.

به گزارش نوپانا، این رویداد به عنوان شاخه‌ای جدید در جشنواره وب و موبایل ایران آغاز به کار کرده است و با حمایت افراد و سازمان‌های موثر در زیست‌بوم کارآفرینی ایران، اقدامی با هدف کشف کارآفرینان بااستعداد استارت‌آپ‌های ایرانی و کمک به آن‌ها است.

سازوکار این رویداد به این صورت است که استارت‌آپ‌ها می‌توانند بنا به شرایطشان در یکی از ۲ رده بذری یا اولیه شرکت کنند و در حوزه صنعتی مخصوص خود، با استارت‌آپ‌های هم‌رده خود به رقابت بپردازند. برندگان نهایی حوزه‌های مختلف به مرحله نیمه‌نهایی می‌رسند و سپس سه استارت‌آپ برتر در روز فینال با یکدیگر در برابر حضار به رقابت می‌پردازند و برنده نهایی کارزار مشخص می‌شود.

برنده نهایی رده مرحله اولیه (Early Stage) مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان و برنده نهایی رده مرحله بذری (Seed Stage) مبلغ ۵۰ میلیون تومان دریافت می‌کنند. علاوه بر ۲ برنده نهایی، سایر استارت‌آپ‌های برگزیده نیز جوایز و حمایت‌های نقدی و غیرنقدی متنوعی را دریافت می‌کنند. همچنین همه استارت‌آپ‌های برگزیده، فرصت‌های مناسبی برای آشنایی هرچه بیشتر افراد با کسب‌وکارشان، جذب سرمایه‌گذار و کسب عناوین مختلف خواهند داشت.

شرط حضور در رده بذری، داشتن حداقل کمینه محصول پذیرفتی (MVP) و حداکثر جذب سرمایه ۵۰۰ میلیون تومان است. همچنین استارت‌آپ متقاضی در رده ابتدایی نیز نباید بیش از ۵ میلیارد تومان جذب سرمایه کرده باشد و بیش از ۵ سال از زمان شروع فعالیتش گذشته باشد.

ثبت‌نام این رویداد از ۱ آبان‌ماه، همزمان با شروع جشنواره وب و موبایل ایران آغاز می‌شود و حدود ۲ ماه ادامه خواهد داشت. فینال کارزار در روز آخر جشنواره وب، در سالن اصلی و در حضور داوران سرشناس و افراد حاضر در سالن برگزار می‌شود.

ثبت‌نام این رویداد از طریق وبسایت نوپاهاب (http://nopahub.com/karzar) انجام می‌شود. همچنین علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وب‌سایت Karzar.com مراجعه کنند.

برچسب‌ها: استارت‌آپاستارتاپکسب‌وکارهای نوپارقابترویدادرویداد استارت‌آپیجشنواره وب و موبایل ایرانکارزار
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره بهاره خاموددوست

بهاره خاموددوست

بهاره خاموددوست دانش آموخته مهندسی عمران است. او از سال ۱۳۹۲ در نشریات دانشگاهی و مجلات منطقه‌ای و پایش بخش‌های مختلف استان مشغول بوده است. او همچنین سابقه فعالیت در پروژه‌های معماری و کارگاه‌های عمرانی را دارد.