مهمه؛ اپلیکیشنی برای مسئولیت‌های اجتماعی
معرفی استارت‌آپ‌های ایرانی ۸

مهمه؛ اپلیکیشنی برای مسئولیت‌های اجتماعی

توسط پیمان گل‌وردی | ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۱۶:۰۰ | ۵ دقیقه

در این مطلب قصد داریم استارت‌آپی را به شما معرفی کنیم که در حوزه ایجاد و اطلاع‌رسانی کمپین‌های فرهنگی و اجتماعی فعالیت می‌کند.

نوپانا: صرفه‌جویی در مصرف آب، پیشگیری از اعتیاد، اشتغال جوانان و ... مسائلی هستند که روزانه کمپین‌های متفاوتی برای رسیدگی به آنها ایجاد می‌شود؛ کمپین‌هایی که معمولا به دلیل اطلاع‌رسانی نادرست، مخاطبان و علاقه‌مندان خود را از دست می‌دهند و موفق نمی‌شوند.

مهمه اولین شبکه اجتماعی ایرانی است که به صورت تخصصی به مسئولیت اجتماعی می‌پردازد. اپلیکیشن مهمه بستر مناسبی برای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی، فردی و سازمانی در ابعاد، موضوعات، شهرها و مناطق مختلف است.

میلاد جعفری، ایده‌پرداز و هم‌بنیان‌گذار این استارت‌آپ در خصوص چگونگی شروع کسب‌وکار خود به خبرنگار نوپانا می‌گوید: «ایده این پروژه از تجربه شش ساله ما از ۲ استارت‌آپی حاصل گشته که به صورت مستقیم با مردم و سبک زندگی آنها تعامل داشته است. در طول این سال‌ها به خوبی درک کرده‌ایم که معضلات و دغدغه‌های فرهنگی و اجتماعی مردم بسیار زیاد است. روح و هدف مسئولیت اجتماعی نیز از همین نقطه شکل می‌گیرد. تلاش برای برقراری موضوع مسئولیت اجتماعی به افراد، سازمان‌ها و دولت کمک می‌کند تا تاثیری مثبت بر پیشرفت، کار، جامعه و در نهایت توسعه پایدار داشته باشند.»

شما می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت مهمه، این اپلیکیشن را دریافت کنید و به سادگی، بدون نیاز به دانش فنی و به صورت رایگان پویش‌های کاملا هدفمندی را در محله و یا شهر خود ایجاد کنید و به راحتی به جامعه هدف خود دسترسی داشته باشید. از طرفی سازمان‌ها هم قادر خواهند بود با هزینه‌ای به مراتب کمتر از روش‌های معمول، پویش‌های کشوری هدفمندی را تعریف کنند و به جامعه آماری مورد نیاز خود از سراسر کشور دسترسی داشته باشند.

جعفری درباره کاربردهای مختلف مهمه گفت: «ایجاد کمپین‌های منطقه‌ای یا شهری با موضوعات متنوع، پیوستن به کمپین‌ها بر اساس علاقه‌مندی، حمایت از کمپین‌ها در جهت محبوب شدن، امتیاز دادن و بیان دیدگاه‌ها و نظرات در مورد معضلات فرهنگی و اجتماعی از جمله کار‌هایی است که می‌توانید در این اپلیکیشن انجام دهید.»

او افزود : «پلتفرم ما دقیقا همان نقطه‌ای است که هر کس با شناخت مسئولیت‌های اجتماعی خودش، به بازویی توانمند برای پیشرفت و رسیدن کشور عزیزمان به توسعه پایدار تبدیل می‌شود؛ بنابراین از مسئولان کشور دعوت می‌شود با درک مناسبی که از این موضوع دارند، با آغوشی باز پذیرای این پروژه نوآورانه باشند. پروژه‌ای که سعی دارد برای اولین بار، مسئولیت اجتماعی را از کانالی مدرن و خلاقانه مطرح کند.»

اهداف زیبا و بلندپروازانه‌ای برای پروژه مهمه در نظر گرفته شده است که می‌تواند این پروژه را به بازویی توانمند و موثر در راستای رسیدن کشور به توسعه پایدار تبدیل کند.

(همچنین بخوانید: چگونه کمپین موفقی در بازاریابی دیجیتال طراحی کنیم؟)

برچسب‌ها: mohemeمهمهمعرفی استارت‌آپ‌های ایرانیمسئولیت‌ اجتماعیراه‌اندازی کمپیننوآوری
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره پیمان گل‌وردی

پیمان گل‌وردی

پیمان گل‌وردی دانش‌آموخته مهندسی پزشکی است. او از سال ۱۳۹۳ به‌عنوان مدیر اجرایی باشگاه مهندسی پزشکی دانشگاه آزاد تهران‌جنوب برگزیده شده است و با فعالیت در زمینه مهندسی پزشکی هم‌اکنون مدیریت روابط عمومی استارت‌آپ Maczooo mirror را بر عهده دارد.