این استراتژی‌ها، بازاریابی شما را متحول می‌کنند / بازاریابی محتوامحور
استارت‌آپ؛ صفرکیلومتر (قسمت سی‌ و دوم) ۸

این استراتژی‌ها، بازاریابی شما را متحول می‌کنند / بازاریابی محتوامحور

توسط نیما ذبیح‌اله‌زاده | ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۱۲:۰۰ | ۴ دقیقه

در استارت‌آپ صفر کیلومتر یاد می‌گیریم چطور یک استارت‌آپ را از صفر شروع کنیم.

نوپانا: پس از مشخص کردن بخش کوچکی از بازار و برنامه‌ریزی برای ورود به آن، نوبت آن می‌رسد که استراتژی بازاریابی خود را تدوین کنید. شیوه‌های زیادی از بازاریابی برای بدست آوردن حجم مشخصی از بازار در دنیا وجود دارد که در این نوشتار به بررسی آنها می‌پردازیم.

قسمت سوم از بخش استراتژی‌های بازاریابی:

 بازاریابی محتوا

در این شیوه بازاریابی، محتوا تولید و در شبکه‌ها و بستر‌های متفاوتی منتشر می‌شود. این محتوا در راستای ارائه اطلاعاتی سودمند در مورد خدمات و محصولات مشخص به مشتریان بالقوه و تأثیرگذاری بر آنها بدون استفاده از هیاهوی معمول فروش و فروشندگی است.

هدف از این نوع بازاریابی، دادن آگاهی به مشتریان بالقوه برای تبدیل شدن به مشتریان اولیه است. در این نوع آگاهی‌بخشی سعی کنید زیاد از تکنیک‌های بازاریابی استفاده نکنید و از نویسندگان متخصص این حوزه کمک بگیرید. 

بازاریابی مفهومی

بازاریابی مفهومی به معنای رساندن محتوا به افراد مناسب و بازار هدف، از دریچه‌ای مناسب و در زمانی مناسب است. در بازاریابی مفهومی تمرکز بر مشخصات محصول و خدمات نیست، بلکه تمرکز بر ایجاد رابطه و معرفی و تبیین یک سبک زندگی است. در بازاریابی مفهومی، محتوا بسیار حساس است.

در این سبک از بازاریابی، نویسندگان خبره می‌توانند کمک شایانی به شما کنند و اهدافتان را پیش ببرند. به یاد داشته باشید که ترویج سبک زندگی در میان مردم نیازمند هزینه‌های بالایی است.

بازاریابی رسانه متقاطع

محتوایی که زحمت تولید آن را کشیده‌اید می‌تواند به‌صورت همزمان، از کانال‌هایی همچون ایمیل، پیامک و یا هر وسیله ارتباطی به دست مشتریانتان برسد. این شیوه همزمان توزیع محتوا را بازاریابی رسانه متقاطع می‌گویند و حتما باید با در اختیار داشتن محتوای عالی از آن استفاده شود.

قسمت پیشین:

قسمت سی‌ و یکم

برچسب‌ها: استارت‌آپ؛ صفرکیلومتربازاریابیتولید محتوابازاریابی محتوامارکتینگجذب مشتری
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره نیما ذبیح‌اله‌زاده

نیما ذبیح‌اله‌زاده

نیما ذبیح‌اله‌زاده، دانش‌آموخته مهندسی پزشکی است. او از سال ۱۳۹۳ به عنوان دبیر باشگاه‌های مهندسی پزشکی دانشگاه آزاد انتخاب شده و تاکنون نشریات وگروه‌های دانشجویی زیادی را در این رشته سامان بخشیده است. او هم‌اکنون رهبری استارت‌آپ MacZooo mirror را به‌ عهده دارد.