حمایت از ایده‌های استارت‌آپی حوزه مارکتینگ
dnaunion مشوق فارغ التحصیلان به کارآفرینی ۶.۵

حمایت از ایده‌های استارت‌آپی حوزه مارکتینگ

توسط تحریریه نوپانا | ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۱۴:۰۰ | ۴ دقیقه

استارت‌آپ ویکند دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران با اعلام ایده‌های برتر به کار خود پایان داد. در این استارت‌آپ‌ ویکند نزدیک به ۵۰ ایده حاضر و بعد از غربال‌گری توسط داوران ۱۱ ایده به مرحله نهایی راه پیدا کردند.

نوپانااستارت‌آپ ویکند دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران با اعلام ایده‌های برتر به کار خود پایان داد. در این استارت‌آپ‌ ویکند نزدیک به ۵۰ ایده حاضر و بعد از غربال‌گری توسط داوران ۱۱ ایده به مرحله نهایی راه پیدا کردند. از میان این ایده‌ها سه ایده به عنوان برترین‌های این رویداد معرفی شدند. در این رویداد مهم حامیان مالی و سخنرانانی از بخش‌های مختلف حضور داشتند.
گروه شرکت‌های (dnaunion)، یکی از حامیان این رویداد بود که برای ایده اول تا سوم جوایزی را در نظر گرفته بود.

دکتر ناصر پاشاپور نیکو، مدیرعامل گروه شرکت‌های dnaunion که یکی از سخنرانان این رویداد نیز بود، درباره حضور در استارت‌آپ ویکند گفت: برگزاری استارت‌آپ ویکندها با هدف تشویق فارغ‌التحصیلان رشته‌های مختلف به حوزه کارآفرینی، بسیار جالب توجه است و باید فعالان اقتصادی در زمینه‌های مختلف از رویدادهای این‌چنینی حمایت درستی کنند.

البته باید حاضران در رویداد؛ کارآفرینی را صرف ایجاد اشتغال و درآمدزایی در نظر نگیرند. کارآفرینی به مانند سفری می‌مانند که باید در آن تجربیات مختلفی را کسب کرد. گروه ما نیز سعی دارد با سرمایه‌گذاری بر روی ایده‌های حوزه کاری خود از این مسافران حمایت کند. بنابراین ما علاوه بر حمایت از رویداد در تلاش هستیم افراد را نسبت به ایده پردازی و فعالیت در حوزه مارکتینگ و تبلیغات تشویق کنیم.

هدف ما عملیاتی کردن ایده‌هایی است که در حوزه مارکتینگ خلق می‌شوند. این عملیاتی شدن از طریق سرمایه‌گذاری و یا حمایت از طرق مختلف خواهد بود. ما از طریق این رویداد به جوانان می‌گویم که هستیم و می‌توانند، تمرکز روی ایده‌های مارکتینگ و تبلیغات را شروع کنند. صنعت تبلیغات و بازاریابی نیز به مانند هر صنعتی دیر یا زود دست خوش تغییرات اساسی خواهد شد. این تغییرات با نفوذ دیجیتال در صنعت شروع شده و تا ده سال آینده این تغییرات بطور کامل اتفاق خواهد افتاد.

ما با حضور در این رویداد و اهدای جوایز به برترین تیم‌ها و سرمایه‌گذاری برای ایده‌های آتی، آمادگی خود را برای اجرای بهتر این تغییرات در آینده اعلام می‌کنیم.

برچسب‌ها: استارت‌آپ ویکندمارکتینگ ایده‌های استارت‌آپی dnaunion
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره تحریریه نوپانا

نوپانا وب‌سایتی برای بررسی و تحلیل آخرین رویدادهای زیست‌بوم کسب‌و‌کارهای نوپا و کارآفرینی است. این وب‌سایت با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی، حمایت از زیست‌بوم استارت‌آپی و افزایش آگاهی مخاطبان در زمینه‌های مربوطه فعالیت می‌کند.