با مغزتان بازی‌ها را کنترل کنید
افزایش تمرکز با تکنولوژی جدید ۶.۵

با مغزتان بازی‌ها را کنترل کنید

توسط مژده زینالی | ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۶:۰۰ | ۵ دقیقه

استارت‌آپ نوروپلاس بعد از سال‌ها تحقیق، طراحی و انجام آزمایشات مختلف، هدستی تولید کرده است که علاوه بر افزایش هیجان بازی کردن، تمرکز و آرامش شما را افزایش می‌دهد.

نوپانا: همان‌طور که برای سالم و خوش‌اندام بودن باید ورزش کنیم، برای افزایش تمرکز و دیگر توانایی‌های مغز نیز به تمرین و تلاش احتیاج داریم. محققان ثابت‌ کرده‌اند که نوروفیدبک و بیوفیدبک روش‌های مفیدی برای افزایش توانایی مغز و تمرکز هستند.

استارت‌آپ نوروپلاس (Neuroplus) بعد از سال‌ها تحقیق، طراحی و انجام آزمایشات مختلف، هدستی تولید کرده است که علاوه بر افزایش هیجان بازی کردن، با استفاده از روش‌های بیوفیدبک، نوروفیدبک و تمرینات شناختی؛ تمرکز و آرامش شما را افزایش می‌دهد.

با استفاده از این هدست، فرد هنگام بازی بازخوردهای زمان واقعی از سطح توجه خود دریافت می‌کند. در واقع می‌توان گفت، فرد برای اینکه بتواند ادامه بازی را انجام دهد باید با استفاده از این بازخوردها، تمرکز و آرامش خود را افزایش دهد.

به گزارش نوپانا، این هدست بی‌سیم فعالیت مغز شما را اندازه‌گیری می‌کند و زمانی‌که تمرکز داشته باشید در بازی به شما امتیاز می‌دهد. برای مثال، در یک بازی تمرکز شما، سرعت یک ماشین را کنترل می‌کند. هرچه تمرکز بیش‌تری داشته باشید سرعتتان افزایش می‌یابد. 

این هدست حتی با اندازه‌گیری فعالیت ماهیچه‌های شما و ایجاد بازخورد در بازی، به شما آموزش می‌دهد تا در مدت طولانی آرامش خود را حفظ کنید.

سنسورهای موجود در این هدست، فعالیت الکتریکی مغز و همچنین فعالیت ماهیچه‌ها و حرکات بدنتان را اندازه‌گیری می‌کنند. آن‌ها همچنین در بهترین جای ممکن برای اندازه‌گیری سیگنال‌های مغز مربوط به توجه و تمرکز قرار گرفته‌اند.  

(همچنین ببینید: دستگاه استارت‌آپی برای احیای قلب)

برچسب‌ها: نوروپلاسNeuroplusهدست هوشمندبازیافزایش تمرکزعملکرد شناختی مغزگجتاستارت‌آپتکنولوژیفعالیت مغزیبیوفیدبکنوروفیدبک
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره مژده زینالی

مژده زینالی

مژده زینالی، دانش‌آموخته رشته مهندسی پزشکی است. او از سال ۱۳۹۳ مسئولیت واحد زبان‌های خارجی را در باشگاه‌های مهندسی پزشکی دانشگاه‌های آزاد عهده‌دار بوده و تاکنون مقالات متعددی را در زمینه‌های پزشکی و فناوری‌های نوین، در این عرصه منتشر کرده است.