به رانندگان خارجی غرامت می‌دهیم
واکنش «اوبر» به قانون ترامپ: ۶

به رانندگان خارجی غرامت می‌دهیم

توسط تحریریه نوپانا | ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۴:۱۱ | ۲ دقیقه

این استارت‌آپ تاکسیرانی به رانندگان خود که براساس قانون جدید ترامپ نمی‌توانند وارد آمریکا شوند، غرامت پرداخت می‌کند.

نوپانا به نقل از مهر: تراویس کالانیک مدیر ارشد اجرایی و یکی از موسسان استارت آپ اوبر نسبت به قانون جدید ترامپ مبنی بر عدم اجازه ورود شهروندان  ۷ کشور از جمله ایران واکنش نشان داد. این شرکت تصمیم دارد تا سه ماه به رانندگانی که تحت تاثیر این قانون هستند، غرامت پرداخت کند.

طبق نامه‌ای که کالانیک در فیس بوک شخصی‌اش منتشر کرده است، شرکت اوبر با حدود ۱۲ نفر از کارمندان خود در این باره تماس گرفته است. اما به گفته کالانیک تاثیر این قانون بسیار فراتر از این خواهد بود و احتمالا هزاران نفر از رانندگان شرکت که شاید اکنون به کشورهای خود سفر کرده اند را مورد تاثیر قرار دهد.

او در ادمه می‌نویسد: ما مشغول شناسایی این رانندگان هستیم تا طی سه ماه آتی غرامتی به آنها پرداخت کنیم. شاید به این ترتیب به کاهش بار مالی این افراد کمکی کرده باشیم. طی روزهای آینده جزئیات بیشتری در این باره اعلام می‌کنیم.

البته این شرکت بازه زمانی مشخصی برای ارائه غرامت به رانندگان مذکور اعلام نکرده است.

برچسب‌ها: جهانکسب‌و‌کاراستارت‌آپ
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره تحریریه نوپانا

نوپانا وب‌سایتی برای بررسی و تحلیل آخرین رویدادهای زیست‌بوم کسب‌و‌کارهای نوپا و کارآفرینی است. این وب‌سایت با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی، حمایت از زیست‌بوم استارت‌آپی و افزایش آگاهی مخاطبان در زمینه‌های مربوطه فعالیت می‌کند.