پست‌مارکت؛ سوپرمارکت آنلاین شما
معرفی استارت‌آپ‌های ایرانی ۶.۵

پست‌مارکت؛ سوپرمارکت آنلاین شما

توسط پیمان گل‌وردی | ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۶:۰۰ | ۴ دقیقه

در این مطلب قصد داریم استارت‌آپی را به شما معرفی کنیم که تمامی محصولات موجود در سوپرماکت‌ها را به‌صورت آنلاین در شهر شاهرود به‌فروش می‌رساند.

نوپانا: خریدن وسایل مورد نیاز منزل کاری است که خانواده‌ها بنا به نیاز و شرایط به‌صورت روزانه، هفتگی و ماهانه انجام می‌دهند؛ اما این کار اغلب به دلایلی مانند ترافیک، خستگی ناشی از کار، گرانی و زمان‌بر بودن، طاقت‌فرساست.

پست‌مارکت پلتفرمی است که تمامی محصولات سوپرمارکت‌ها را به‌صورت آنلاین در اختیار شما قرار می‌دهد. پست‌مارکت که در شهر شاهرود فعالیت دارد، محصولات را بدون واسطه و مستقیم از کارخانه به‌دست مشتریان خود می‌رساند.

محمد محمدی، بنیان‌گذار این استارت‌آپ در خصوص چگونگی شکل‌گیری کسب‌وکار خود به خبرنگار نوپانا می‌گوید: «در سال ۹۴ بعد از شکست در اولین استارت‌آپ و به توافق نرسیدن بر سر تقسیم سهام، تصمیم گرفتم از گروه جدا شوم و ایده خودم که در زمینه درخواست آنلاین خدمات بود را اجرایی کنم ولی به دلیل هزینه‌های اجرا و نبودن متخصص برای همکاری، نتوانستم گروهی تشکیل دهم. برادرم در زمینه تهیه و توزیع مواد غذایی و خواروبار مشغول بود و هنگامی که باخبر شدم با شریک خود به مشکل خورده و از او جدا شده است، پیشنهاد راه‌اندازی کسب‌وکار آنلاین در استان را به او ارائه کردم و او بعد از ۲ روز فکر کردن و به دلیل اینکه بتواند تغییری در کسب‌وکار سنتی خود دهد، با پیشنهاد من موافقت کرد.»

شما می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت پست‌مارکت محصولات مورد نیاز خود را با قیمت‌ ارزان، تحویل رایگان و تعهد بازگشت کالا بدون قید و شرط در مدت ۲۴ ساعت انتخاب کرده و سفارش دهید.

محمدی مهم‌ترین دغدغه استارت‌آپ خود را در تکمیل اجناس و دلیوری محصولات عنوان کرد و گفت: «ما باید تعداد کالاها را به ۲۰ هزار قلم افزایش دهیم که این کار به دلیل انبارداری و فراهم کردن جنس بسیار مشکل خواهد بود. دلیوری و ارسال محصولات نیز در حال حاضر در مدت‌زمان ۴۰ دقیقه صورت می‌گیرد که سعی داریم مدت‌زمان این فرایند را به ۲۰ دقیقه کاهش دهیم.»

او افزود: «ما از مسئولان درخواست حمایت داریم تا بتوانیم در شهرستان حوزه فعالیت خود اشتغال‌زایی کنیم و پرسنل خود را تا ۳۰ نفر افزایش دهیم و این کار به هیچ عنوان فضایی و غیرممکن نخواهد بود. شاید در آینده نزدیک نباید انتظار خاصی داشته باشیم ولی در آینده‌ای نه چندان دور یک خدمات آنلاین عالی خواهیم بود.»

پست‌مارکت سعی دارد در آینده از پهپاد برای رساندن محصولات به‌دست مشتریان خود استفاده کند که کاری بسیار برجسته و در عین حال مشکل خواهد بود.

(همچنین بخوانید: فروش اینترنتی دو میلیون نوع کالا با تخفیف)

برچسب‌ها: postmarketپست‌مارکتاستارت‌آپمعرفی استارت‌آپنوآوریفروشگاه‌های اینترنتیفروش آنلاینخدماتسوپرمارکت آنلاین
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره پیمان گل‌وردی

پیمان گل‌وردی

پیمان گل‌وردی دانش‌آموخته مهندسی پزشکی است. او از سال ۱۳۹۳ به‌عنوان مدیر اجرایی باشگاه مهندسی پزشکی دانشگاه آزاد تهران‌جنوب برگزیده شده است و با فعالیت در زمینه مهندسی پزشکی هم‌اکنون مدیریت روابط عمومی استارت‌آپ Maczooo mirror را بر عهده دارد.