کادرو؛ عکاس‌ حرفه‌ای لحظات شما
معرفی استارت‌آپ‌های ایرانی ۸

کادرو؛ عکاس‌ حرفه‌ای لحظات شما

توسط پیمان گل‌وردی | ۱۳۹۶/۰۶/۲۶ - ۱۶:۰۰ | ۵ دقیقه

در این قسمت قصد داریم استارت‌آپی را به شما معرفی کنیم که با عکاسان حرفه‌ای خود به ثبت لحظات به یادماندنی و تشکیل آلبوم خاطرات شما کمک می‌کند.

نوپانا: ثبت تصویری لحظات به یادماندنی زندگی هر انسانی و دیدن آن‌ها در آینده اتفاق خوبی است که در بیشتر مراسم‌ها و دورهمی‌ها انجام می‌شود اما نحوه ثبت تصاویر، کادربندی و کیفیت آن‌ها نیز بسیار مهم است.  

کادرو، سامانه آنلاین رزرو عکاس حرفه‌ای برای کسانی است که نیاز به یک عکاس حرفه‌ای دارند. از کسی که محصولی تولید می‌کند تا کسی که چند روز دیگر برنامه تولدش هست، همه می‌توانند یک عکاس حرفه‌ای و متخصص از کادرو رزرو کنند.

امیرمهدی واله، موسس، برنامه نویس و توسعه دهنده آی‌تی (IT) در خصوص چگونگی شروع کسب‌وکار خود به خبرنگار نوپانا  می‌گوید: «هنگامی ‌که ایده خود را با سید‌مهدی کاشی‌زاد که یک عکاس حرفه‌ای تبلیغاتی است در میان گذاشتم، از آن استقبال کرد. ما سعی داریم از پتانسیل موجود عکاسان استفاده کنیم؛ کسانی که دوربین‌های حرفه‌ای دارند ولی محلی برای کسب درآمد ندارند و حتی مردمی که عکاس حرفه‌ای تضمین شده می‌خواهند ولی به آن دسترسی ندارند. هم‌اکنون نیز ما برای شتاب‌دهی در آواتک ثبت‌نام کرده‌ایم و منتظر اعلام نتیجه پذیرش یا عدم پذیرش هستیم؛ همچنین چند پیشنهاد دیگر برای سرمایه‌گذاری شخصی نیز به ما شده است که در حال بررسی هستیم.»

شما می‌توانید در وب‌سایت کادرو  زمان و مکان عکاسی را تعیین کرده و از بین سه عکاسی که به شما معرفی شده‌اند، یکی را انتخاب کرده و رزرو کنید. بر خلاف بازار‌های سنتی، تعرفه‌ها و قیمت‌های در تمام تخصص‌ها ثابت و یکسان است؛ همچنین فرایند انتخاب عکاسان در کادرو به سختی و دقت زیادی انجام می‌شود (پذیرش ۲۰ عکاس از بین ۵۰ عکاس داوطلب) تا مشکلی از جانب کیفیت عکس‌ها، اخلاق و رفتار پیش نیاید و این ضمانتی است که مشتریان به آن‌ها اعتماد کنند.

واله با اشاره فرهنگ‌سازی عکس‌برداری حرفه‌ای می‌گوید: «به جای اینکه مردم با گوشی موبایل‌شان عکس‌های بی‌کیفیت بگیرند، می‌توانند یک عکاس حرفه‌ای رزرو کنند. در دنیایی که آلبوم‌های قدیمی جای‌شان را به سلفی‌های موبایل داده‌اند و معمولا خاطرات تکرارنشدنی افراد به خاطر خرابی‌های پیاپی موبایل‌ها از بین می‌روند، جای خالی یک سرویس دهنده‌ای که آلبوم‌ها را با عکس‌های با کیفیت به زندگی ما برگرداند، خالی است.»

او افزود: «ما از رسانه‌ها درخواست می‌کنیم در فرهنگ‌سازی این موضوع به ما کمک کنند؛ همچنین از مسئولین می‌خواهیم در ارائه مجوزهای لازم برای گسترش این کسب‌وکار و کارآفرینی برای جامعه عکاسان کمک کنند و از مردم می‌خواهیم با اطمینان خاطر به ما اعتماد کنند، چرا که اعتماد آن‌ها زمینه‌ساز توسعه و رونق کسب‌وکارهای خدمات محور بیشتری می‌شود.»

به زودی چند سرویس جذاب به کادرو اضافه خواهد شد که برای مردم بسیار جذاب است. کادرو در آینده با هدف جلب شهر‌های بزرگ به شهرستان‌ها راه خواهد یافت تا به کمک تبلیغات و برندسازی برای آن‌ها کارآفرینی کنیم.

(همچنین بخوانید:  ضبط خاطرات کودکی با کیفیت بالا)

برچسب‌ها: معرفی استارت‌آپ ایرانیکادروkadroعکس‌برداری حرفه‌ایعکاسی حرفه‌ای
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره پیمان گل‌وردی

پیمان گل‌وردی

پیمان گل‌وردی دانش‌آموخته مهندسی پزشکی است. او از سال ۱۳۹۳ به‌عنوان مدیر اجرایی باشگاه مهندسی پزشکی دانشگاه آزاد تهران‌جنوب برگزیده شده است و با فعالیت در زمینه مهندسی پزشکی هم‌اکنون مدیریت روابط عمومی استارت‌آپ Maczooo mirror را بر عهده دارد.