استارت‌آپ فلای، درگاهی برای تشکیل یک تیم استارت‌آپی
معرفی استارت‌آپ‌های ایرانی ۸.۷

استارت‌آپ فلای، درگاهی برای تشکیل یک تیم استارت‌آپی

توسط پیمان گل‌وردی | ۱۳۹۶/۰۶/۲۳ - ۱۴:۰۰ | ۴ دقیقه

در این مطلب قصد داریم استارت‌آپی را به شما معرفی کنیم که در یافتن هم‌تیمی و تشکیل تیم‌های استارت‌آپی به شما کمک می‌کند.

نوپانا: استارت‌آپ واژه‌ای است که به تازگی در بین صاحبان کسب‌وکار رونق پیدا کرده است. در کار استارت‌آپی، داشتن یک تیم خوب مهم‌تر از داشتن یک ایده است. دیجی‌کالا، اسنپ و یا هر استارت‌آپ دیگری که می‌شناسید، بدون داشتن یک تیم قوی و خوب، شانس زیادی برای موفقیت نداشتند.

استارت‌آپ فلای اولین شبکه اجتماعی یافتن هم‌بنیانگذار و هم‌تیمی برای تشکیل تیم‌های استارت‌آپی است. هدف اصلی استارت‌آپ فلای رشد روزافزون تعداد استارت‌آپ‌های موفق در کشور، پیشرفت و شکوفایی جامعه کارآفرینی و رفع برخی از مشکلات آن‌ها است.

نوید الهامی، بنیان‌گذار و عضو تیم مارکتینگ استارت‌آپ فلای در خصوص چگونگی شروع کسب‌وکار خود به خبرنگار نوپانا می‌گوید: «بعد از اینکه من ایده خود را با دوستم رامین در میان گذاشتم، تصمیم گرفتیم اولین همکاری خود را آغاز کنیم. در ابتدا بوم مدل را تهیه کرده و به اعتبارسنجی و تخمین زدن اندازه بازار پرداختیم. بعد از انجام چندین مصاحبه و دریافت بازخورد از مشتریان متوجه شدیم مشکل داشتن یک تیم خوب فراگیر بوده و ارزش حل کردن را دارد.»

شما می‌توانید در وب‌سایت استارت‌آپ فلای در کمترین زمان ممکن و با استفاده از قسمت دسته‌بندی کاربران، شخص مورد نظر خود را در هر جایی از ایران پیدا کرده و به تیم خود اضافه کنید؛ همچنین می‌توانید استارت‌آپ و ایده‌ای که در سر دارید را در صفحه شخصی خود معرفی کنید. اشتراک‌گذاری تجربیات و اطلاعات مربوط به اکوسیستم کارآفرینی، امکان پرسیدن سؤال و گرفتن پاسخ، از دیگر قابلیت‌های این کسب‌وکار است.

الهامی در مورد مهم‌ترین دغدغه موجود برای استارت‌آپ فلای ادامه می‌دهد: «خواسته‌ای که از جامعه کارآفرینی و رسانه‌های مرتبط با این اکوسیستم دارد حضور، ثبت‌نام و فعالیت در این شبکه است که باعث گسترش آن شود و همچنین ما را به دیگران معرفی کنند تا این خدمت‌رسانی به جامعه کارآفرینی هرچه بهتر و با کیفیت‌تر انجام شود.»

او در پایان می‌گوید: «برنامه کوتاه مدت استارت‌آپ فلای در آینده اضافه کردن بخش منتورها و اینوستورها است، که دوستان کارآفرین پس از تشکیل تیم داخل شبکه بتوانند برای تیم و پروژه خود مربی و سرمایه‌گذار مناسب بیابند. برنامه بلند مدت این شبکه نیز ارائه خدمات به برخی از کشورهای خارجی است.»

(همچنین بخوانید: کارگروهی، کلید موفقیت ایده‌ها)

برچسب‌ها: معرفی استارت‌آپ ایرانیاستارت‌آپ فلایSTARTUPFLYتیم‌سازیجامعه کارآفرینی
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره پیمان گل‌وردی

پیمان گل‌وردی

پیمان گل‌وردی دانش‌آموخته مهندسی پزشکی است. او از سال ۱۳۹۳ به‌عنوان مدیر اجرایی باشگاه مهندسی پزشکی دانشگاه آزاد تهران‌جنوب برگزیده شده است و با فعالیت در زمینه مهندسی پزشکی هم‌اکنون مدیریت روابط عمومی استارت‌آپ Maczooo mirror را بر عهده دارد.