آپاناژ؛ تبلیغات محتوایی شما
معرفی استارت‌آپ‌های ایرانی ۶

آپاناژ؛ تبلیغات محتوایی شما

توسط پیمان گل‌وردی | ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۱۶:۰۰ | ۳ دقیقه

در این مطلب قصد داریم استارت‌آپی را به شما معرفی کنیم تبلیغات کسب‌وکار شما را هدفمند کرده بر اساس بازخورد کاربران از شما پول دریافت می‌کند.

نوپانا: تبلیغات بخش جدایی‌ناپذیر هر کسب‌وکاری است؛ شرکت‌ها و سازمان و حتی استارت‌آپ‌ها سالانه هزینه‌های زیادی برای تبلیغات خود خرج می‌کنند که اکثرا بازخورد خوبی ندارند. شیوه جدیدی که امروزه برای تبلیغات از طرف شرکت‌های این حوزه اجرا می‌شود، تبلیغات بر اساس تولید محتوا و ایجاد رابطه با مخاطبان است.

آپاناژ استارت‌آپی است که با پلتفرم آنلاین خود، هزینه‌های تبلیغاتی را در ازای جلب توجه کاربران از تبلیغ‌کنندگان دریافت می‌کند. در واقع آپاناژ برای تبلیغ‌کنندگان یک ابزار بازاریابی هدفمند و برای کاربران یک ابزار کسب درآمد از طریق مشاهده تبلیغات است.

علیرضا قیمتی، مدیردفتر و عضو تیم آپاناژ در خصوص شیوه نوین ارائه شده توسط کسب‌وکار خود به خبرنگار نوپانا می‌گوید: «نظر کابران در تعداد نمایش یک تبلیغ تاثیر زیادی دارد. آن‌ها می توانند علاوه بر تولید محتوا ، موضوعات مورد علاقه خود را نیز دنبال کنند. همچنین فعالیت کاربران امتیازهایی را برای آن‌ها در پی دارد که با این امتیازها، انجام کارهای خاصی در پلتفرم ما را برای آن‌ها امکان‌پذیر خواهد کرد.»

شما می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت آپاناژ‌ محتوای تولید شده را در طبقه‌بندی‌های مختلف مشاهده کنید. علاوه بر این آپاناژ دارای قابلیت ساخت تگ برای محتواهاست که امکان یک دست شدن محتوا و ایجاد بخش‌های موضوعی را برای زمان و رویدادهای خاص پدید می‌آورد.

قیمتی با اشاره به دیده‌نشدن اپلیکیشن‌های ایرانی در مقابل رقبای خارجی گفت: «همان‌طور که حمایت از تولید ملی مهم و ضروری است، حمایت از استارت‌آپ‌های داخلی نیز به پیشرفت و حرفه‌ای شدن آن‌ها کمک خواهد کرد؛ همچنین باید در نظر بگیریم دانش و تلاش جوانان ایرانی، دست کمی از بهترین‌های این حوزه در سراسر جهان ندارد.»

او افزود: «امیدواریم با تلاش شبانه‌روزی تیم و همچنین حمایت مردم، بستر مناسبی برای تولیدکنندگان محتوا فراهم آوریم تا بتوانند محتوای تولید شده خودشان را تنها با یک کلیک ارائه کنند. هدف آینده آپاناژ ایجاد بستری مناسب برای ارائه و بهره‌مند شدن از محتوای ارزشمند است.»

(همچنین بخوانید: اینفوگرافیک؛ قهرمان بازاریابی محتوا)

برچسب‌ها: تولید محتوامعرفی استارت‌آپ ایرانیApanajآپاناژتبلیغات محتوایی
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره پیمان گل‌وردی

پیمان گل‌وردی

پیمان گل‌وردی دانش‌آموخته مهندسی پزشکی است. او از سال ۱۳۹۳ به‌عنوان مدیر اجرایی باشگاه مهندسی پزشکی دانشگاه آزاد تهران‌جنوب برگزیده شده است و با فعالیت در زمینه مهندسی پزشکی هم‌اکنون مدیریت روابط عمومی استارت‌آپ Maczooo mirror را بر عهده دارد.