سیستم هوشمند کنترل اجاق گاز با تلفن‌همراه
آشپزی بدون حضور در آشپزخانه ۷

سیستم هوشمند کنترل اجاق گاز با تلفن‌همراه

توسط محمد پویا | ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۵:۵۰ | ۴ دقیقه

امنیت و زمان آزاد بیشتر دو ویژگی مهم این سیستم هوشمند به حساب می‌آیند.

نوپانا: اغلب آتش‌سوزی‌هایی که در خانه رخ می‌دهد به‌خاطر وجود لوازم پخت‌وپز است. این لوازم حتی اگر مدت زیادی خاموش باشند، بخاطر کارکردن با جریان الکتریسیته یا گازشهری و هرنوع خرابی یا اشتباه کوچک دیگر ممکن است خطرآفرین باشند.

استفاده از تکنولوژی‌های هوشمند احتمال این خطرات را کمتر می‌کند. با سیستم تکنولوژیک اینیرو ری‌اکت (Inirv React) که تلفیقی است از سخت‌افزار و نرم‌افزاری که همزمان با هم اجاق گاز را مدیریت می‌کنند، خانه از خطر آتش‌سوزی در امان می‌ماند.

این سیستم به فرد اجازه می‌دهد از طریق تلفن همراه اجاق گاز را کنترل کند. اینیرو ری‌اکت ترکیبی است از سنسورها و قطعات الکترونیک که یک مجموعه کاملا یک‌پارچه‌ای را شکل می‌دهد و با این کار امنیت عملکرد اجاق‌گاز را تضمین می‌کند.

بخش اصلی این سیستم دو دستگیره روی اجاق‌گاز است که کاملا به‌هم پیوسته عمل می‌کنند. همچنین در مواقعی که احتمال خطر وجود دارد، سنسورهای این سیستم به‌طور خودکار اجاق‌گاز را خاموش می‌کنند. مانند مواقعی که میزان دود زیاد می‌شود و یا گاز قابل اشتعالی در محیط وجود دارد.

با ویژگی‌های هوشمند دیگری مانند کنترل از راه دور و تنظیم خودکار درجه شعله، اینیرو ری‌اکت تجربه آشپزی را برای هرکسی امن‌تر و جذاب‌تر می‌کند.

با نرم‌افزار مخصوص این سیستم هوشمند می‌توان درجه حرارت هرکدام از شعله‌ها را از راه دور کنترل یا آنها خاموش کرد. همچنین با کمک این نرم‌افزار می‌توان زمان خاموش شدن شعله‌ها را تنظیم کرد. باتری‌های دو سنسور طول‌عمر بالا و قابلیت شارژ مجدد دارند و از این بابت نگرانی به‌وجود نخواهد آمد.

با استفاده از این سیستم هوشمند، کاربران هم امنیت بالاتری دارند و از خطرات ناگهانی جلوگیری می‌شود و هم از اینکه مدت زیادی مقابل اجاق‌گاز بمانند راحت می‌شوند.

برچسب‌ها: تکنولوژیجهان
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره محمد پویا

محمد پویا