دبیر «ستاد توسعه فناوری حوزه انرژی» منصوب شد
با حکم معاون علمی و فناوری رییس جمهوری ۸

دبیر «ستاد توسعه فناوری حوزه انرژی» منصوب شد

توسط تحریریه نوپانا | ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۸:۰۰ | ۳ دقیقه

معاون علمی و فناوری رییس جمهوری و رییس ستاد توسعه فناوری حوزه انرژی با ادغام سه ستاد «توسعه فناوری و نوآوری نفت، گاز و ذغال سنگ»، «بهینه‌سازی انرژی و محیط زیست» و «توسعه فناوری انرژی‌های تجدیدپذیر»، در حکمی دبیر ستاد تازه تاسیس «توسعه فناوری حوزه انرژی» را منصوب کرد.

نوپانا به نقل از روابط عمومي معاونت علمي و فناوري رياست جمهوري: معاون علمی و فناوری رییس جمهوری و رییس ستاد توسعه فناوری حوزه انرژی، در حکمی سیروس وطنخواه مقدم را به عنوان «دبیر ستاد توسعه فناوری حوزه انرژی» منصوب کرد. متن حکم وی به شرح زیر است:

«در راستای تحقق اسناد بالادستی و ماموریت‌های معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و توجه به ضرورت چابک سازی و نگاه کلان نسبت به حوزه‌های فناوری مطابق اولویت‌های نقشه جامع علمی کشور و به منظور افزایش هم راستایی محتوایی و یکپارچه سازی ستادها حوزه انرژی و با توجه به تخصص، تعهد و تجارب ارزشمند جنابعالی در این حوزه بنا به پیشنهاد معاون محترم توسعه فناوری جنابعالی را به عنوان دبیر ستاد توسعه فناوری حوزه انرژی منصوب می‌کنم.

انتظار دارد در چارچوب وظایف تعیین شده با ادغام ستاد نفت، گاز و ذغال سنگ، ستاد انرژی‌های تجدیدپذیر و ستاد بهینه سازی انرژی و محیط زیست با اتخاذ رویکرد ملی، فرادستگاهی و در چارچوب «نظام نامه استاندارد ماموریت‌های متوازن ستادهای توسعه فناوری» نسبت به تدوین راهبردها، اولویت‌ها، راهکارها و هم افزایی فعالیت‌های مرتبط با حوزه انرژی و نظارت بر امور مربوط در سطح کشور اقدام نمایید.

استفاده از ظرفیت‌های موثر ستادهای سه گانه ای که اینک در چارچوب نظام نامه ادغام می‌شوند اعم از نیروی انسانی کارآمد و تداوم اقدامات جاری با اتخاذ رویکرد مناسب و چالاک در تعادل و هماهنگی مستقیم با مرکز توسعه فناوری‌های راهبردی مورد تاکید است.

بدینوسیله از زحمات و تلاش‌های ارزنده جناب آقایان «توفیقی» دبیر سابق ستاد توسعه فناوری و نوآوری نفت، گاز و ذغال سنگ و «سبوحی» دبیر سابق ستاد بهینه سازی انرژی و محیط زیست در طول مدت تصدی این ستادها قدردانی نموده و از درگاه الهی توفیقات روزافزون همه شما عزیزان را مسالت دارم.»

برچسب‌ها: معاون علمی و فناوری رییس جمهوریستاد توسعه فناوری انرژیسیروس وطنخواه
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره تحریریه نوپانا

نوپانا وب‌سایتی برای بررسی و تحلیل آخرین رویدادهای زیست‌بوم کسب‌و‌کارهای نوپا و کارآفرینی است. این وب‌سایت با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی، حمایت از زیست‌بوم استارت‌آپی و افزایش آگاهی مخاطبان در زمینه‌های مربوطه فعالیت می‌کند.