۶۳ایده نوآورانه برای راه‌اندازی کسب‌وکار پرسود با کمترین هزینه
قسمت بیست‌وپنجم ۸

۶۳ایده نوآورانه برای راه‌اندازی کسب‌وکار پرسود با کمترین هزینه

توسط محمد حاجی‌علی همدانی | ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۱۰:۰۰ | ۶ دقیقه

در جست‌وجوی ایده‌ای برای راه‌اندازی کسب‌وکاری خلاقانه با کمترین هزینه هستید؟ در این صورت این مطلب مخصوص شماست! در این مطلب ۶۳ ایده نوآورانه که با کمترین هزینه به کسب‌وکاری پرسود تبدیل می‌شوند را معرفی می‌کنیم.

نوپانا: همه ما مطمئنا دوست داریم کسب‌وکاری برای خود راه‌اندازی کنیم و مستقل باشیم. این موضوع نیازمند جهت‌گیری اهداف و آرزوهایمان به‌سوی ایده‌هایی است که پول بیشتر، اعتبار بیشتر و در نهایت سرمایه‌گذاری‌های کلان به همراه داشته باشند؛ اما کدامیک از ایده‌های شما می‌تواند آغازگر این تغییر باشد؟

از مراقبت کودکان، خدمات فنی، مشاوره کسب‌وکار، ساخت صنایع دستی و رزومه‌نویسی گرفته تا تمام زمینه‌های مهارتی افراد با در نظر گرفتن میزان علاقه‌ و بودجه آنها در لیست ایده‌های ما جمع‌آوری شده‌اند. این ایده‌ها را می‌توانید با کمترین هزینه راه‌اندازی کنید.

ما همچنین لیستی از منابع را برای هر یک از این ایده‌ها ارائه می‌دهیم که به شما کمک می‌کنند تحقیقات خود را کامل کنید. این موارد، اولین منابع مورد نیاز برای شروع مسیر استارت‌آپی شما از ایده تا مالکیت یک کسب‌وکار است.

در ادامه، ۶۳ ایده نوآورانه که با کمترین هزینه به کسب‌وکاری پرسود تبدیل می‌شوند را معرفی می‌کنیم.

قسمت بیست‌وپنجم:

۴۹. آموزش خدمات مشتری

قطعا همه ما بیش از یک‌بار شاهد ارائه نادرست خدمات از سوی یک رستوران، اداره یا یک فروشگاه آنلاین بوده‌ایم. طبیعی است بازخورد چنین رفتاری نتیجه منفی برای شرکت یا سازمان در پی دارد. مشتری که یک یا چندبار خدمات بدی را شاهد باشد برای رفع نیاز خود، هرگز به آن سازمان بازنخواهد گشت و به دوستان خود نیز درباره خدمات بد آن، هشدار خواهد داد. این جریان منفی دهان به دهان می‌چرخد و نهایتا تاثیر نا مطلوب خود را روی کسب‌وکارهای مورد اتهام خواهد گذاشت.

آموزش به کارکنان خشن و ضعیف در بخش‌های مختلف هرساله میلیون‌ها دلار برای شرکت‌ها هزینه در بر دارد. برخی شرکت‌ها اقداماتی پیشگیرانه را برای اطمینان از ارائه بهترین خدمات به مشتریان در اولویت قرار می‌دهند. این اقدامات شامل آموزش حرفه‌ای کارکنان و ایجاد رقابت بین آنان توسط اهدا پاداش‌های ماهیانه به کارمند برتر، می‌شود.

شما می‌توانید با شروع خدمات آموزشی و مشاوره‌‌ای و همچنین پیاده‌سازی آموزش‌های عالی در خصوص پاسخگویی به نیازهای فردی مشتریان، درآمد خوبی کسب کنید. نقطه حرکت شما برای راه‌اندازی این ایده انتخاب یک تخصص مانند خرده‌فروشی، سرویس غذا، پذیرش مراکز ارائه‌دهنده خدمات و ... به‌عنوان هدف و رفتن سراغ آنها جهت معرفی خدمات‌تان است. این آموزش‌ها می‌توانند بر اساس تخصص شما یا افراد متخصص دیگر که با شما همکاری می‌کنند برنامه‌ریزی شوند تا در راستای راهنمایی سازمان‌ها و آموزش کارمندان‌ باشد.

۵۰. آموزش فروش

آیا شما فردی حرفه‌ای در انجام مذاکرات و عقد قرارداد هستید؟ اگر چنین است چرا دانش و تجربه فروش خود را برای کسب درآمدی فوق‌العاده از طریق آموزش به کارمندان، مدیران، صاحبان کسب‌وکارهای کوچک و مدیران ارشد و تبدیل آنها به افراد حرفه‌ای در زمینه فروش، به اشراک نمی‌گذارید؟

البته فراموش نکنید، مجبور نیستید موقعیت فعلی خود را برای این کار از دست دهید. شما می‌توانید دانشجویان را به‌صورت آنلاین، از طریق مکاتبات، کنفرانس‌های تلفنی و از طریق برگزاری کارگاه‌های شبانه یا آخر هفته،‌ آموزش دهید. مشتریان هدف شما را اغلب، صاحبان کسب‌وکارهای کوچک، فروشندگان، کارفرمایان خرده‌فروشی، مدیران شرکت‌ها، فارغ‌التحصیلان دوره‌های آموزشی بازرگانی و بازاریابی، متخصصان املاک و مستغلات و ... تشکیل می‌دهند.

 (همچنین بخوانید: مدیر ارشد مالی، استارت‌آپ را از سقوط نجات می‌دهد)

منبع

برچسب‌ها: کارآفرینیاستارت‌آپایدهفروشideaکسب‌وکارآموزشخدمات مشتریsales
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره محمد حاجی‌علی همدانی

محمد حاجی‌علی همدانی

محمد حاجی‌علی همدانی، دانش‌آموخته مهندسی پزشکی است. او از سال ۱۳۹۳ به‌عنوان مدیر پژوهشی باشگاه مهندسی پزشکی دانشگاه آزاد تهران‌جنوب برگزیده شده و با فعالیت‌های تخصصی در زمینه مهندسی پزشکی و پردازش تصویر، هم‌اکنون مدیریت بخش فنی استارت‌آپ Maczooo mirror را برعهده دارد.