تشکیل کارگروه حقوقی با هدف حمایت از استارت‌آپ‌ها در اولویت است
آذری جهرمی؛ وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات: ۸

تشکیل کارگروه حقوقی با هدف حمایت از استارت‌آپ‌ها در اولویت است

توسط تحریریه نوپانا | ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۱۹:۴۳ | ۲ دقیقه

آذری جهرمی: موضوعی که در این حوزه اهمیت ویژه‌ای دارد و به‌سرعت باید انجام شود، تشکیل کارگروه حقوقی برای بازنگری مقررات و مسائل حقوقی برای حمایت از کسب‌وکارهای نوپا و اینترنتی است. این موضوع با اولویت ویژه و در همین هفته پیگیری می‌شود.

نوپانا به نقل از خبرگزاری صداوسیما: آذری جهرمی در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما گفت: موضوعی که در این حوزه اهمیت ویژه‌ای دارد و به‌سرعت باید انجام شود، تشکیل کارگروه حقوقی برای بازنگری مقررات و مسائل حقوقی با هدف حمایت از کسب‌وکارهای نوپا و اینترنتی است.

وزیر ارتباطات همچنین ضمن قدردانی از نمایندگان مجلس به خاطر دادن رای اعتماد به او افزود: این اقدام نمایندگان خانه ملت که به بنده به‌عنوان جوان‌ترین وزیر کابینه اعتماد کردند و سکان یکی از مهم‌ترین وزارتخانه‌های کشور در توسعه و پیشرفت را به بنده سپردند، بسیار مهم و ارزشمند است.
 
او گفت: امیدوارم این اعتماد رییس‌جمهور و نمایندگان مجلس بی‌پاسخ نماند و سربلند شوم.
 
آذری جهرمی خاطرنشان کرد: همه برنامه‌هایی که پیشتر به عرض نمایندگان و ملت رساندم را از همین فردا که اولین روز کاری است با جدیت دنبال می‌کنم و تلاشم این است که به مردم و نمایندگان در خصوص پیشرفت کار گزارش‌های سالانه ارائه شود.
 
برچسب‌ها: محمدجواد آذری جهرمیآذری جهرمیوزیر ارتباطات و فناوری اطلاعاتدولت دوازدهماینترنتتعرفه اینترنت
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره تحریریه نوپانا

نوپانا وب‌سایتی برای بررسی و تحلیل آخرین رویدادهای زیست‌بوم کسب‌و‌کارهای نوپا و کارآفرینی است. این وب‌سایت با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی، حمایت از زیست‌بوم استارت‌آپی و افزایش آگاهی مخاطبان در زمینه‌های مربوطه فعالیت می‌کند.