رونگار؛ ابزار مدیریت آسان همه شبکه‌های اجتماعی کسب‌وکار شما
معرفی استارت‌آپ‌های ایرانی ۸.۷

رونگار؛ ابزار مدیریت آسان همه شبکه‌های اجتماعی کسب‌وکار شما

توسط پیمان گل‌وردی | ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۱۳:۰۰ | ۷ دقیقه

استارت‌آپ رونگار، نخستین پلتفرم کامل مدیریت شبکه های اجتماعی ایرانی است که به کمک آن می‌توانید شبکه‌های اجتماعی‌ کسب‌وکار خود را به بهترین شکل ممکن مدیریت کنید.

نوپانا: امروزه شبکه‌های اجتماعی به بخش جدایی‌ناپذیر کسب‌وکارها تبدیل شده‌اند و آنها از این شبکه‌ها برای جذب مشتری و فروش محصول و خدمات خود استفاده می‌کنند. یکی از مشکلات پیش‌ روی کسب‌وکارها، طراحی محتوا، مدیریت و همچنین آنالیز محتوای منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی است که با توجه به عدم مهارت‌های کافی در این زمینه و هزینه‌های بالا، کاری دشوار است.

این مشکل به ظاهر کوچک اما بسیار اساسی، سبب شد تا در آذر ماه سال ۹۵، ایده سودمندی در ذهن برادران دوقلوی بهرامی جرقه بزند که بعدها با نام رونگار معرفی شد. آزاد بهرامی بیش از پنج سال در حوزه گرافیک سابقه فعالیت حرفه‌ای دارد و تاکنون با برندهای مطرح کشور همکاری داشته است. علی بهرامی نیز در حوزه‌های گرافیک و رابط کاربری و امور فنی رونگار فعال است.

رونگار، ابزاری جامع برای مدیریت شبکه‌های اجتماعی است که در دوره چهارم شتاب‌دهنده آواتک به‌عنوان پلتفرم طراحی آنلاین گرافیک فعالیت خود را آغار کرد.

تیم آنها بیش از پنج سال در زمینه طراحی گرافیک فعالیت داشته است و علی بهرامی به خبرنگار نوپانا این‌گونه می‌گوید: «ما در مدت پنج سال فعالیت‌ خود، روند رو به رشد شبکه‌های اجتماعی را زیر نظر داشتیم و استفاده از این ابزار را نیاز ضروری همه کسب‌وکارها می‌دانیم. اضافه شدن تصاوير به شبكه‌هاي اجتماعي و روند انتشار آنها، مورد توجه ما قرار گرفت و تيم ما سعی كرد تمام تمركز خود را روي پلتفرم مديريت شبكه‌های اجتماعی كه نياز جامعه و كسب‌وكارها بود، قرار دهد و با کار گروهی، رونگار تبدیل به نخستین پلتفرم کامل مدیریت شبکه های اجتماعی ایرانی شد و در مدت زمان كوتاهی نیز مورد توجه و استقبال زيادی قرار گرفت.»

بهتر است کمی با روند فعالیت رونگار آشنا شویم: برای مثال یک شرکت را در نظر بگیرید که تعدادی صفحه اینستاگرام، کانال تلگرام و صفحه فیسبوک، لینکدین و سایر شبکه‌های اجتماعی را دارد و می‌خواهد آنها را به صورت همزمان به‌روزرسانی کند. انجام چنین کاری دشوار است؛ همچنین امکان زمانبندی و ارسال پست‌ها در آینده نیز وجود ندارد؛ به همین سبب آن شرکت مناسبت‌ها را از دست می‌دهد، نمی‌تواند محتوای درستی تولید کند و علاوه بر این موارد، نیاز به گرافیست یا دانش طراحی نیز دارد.

رونگار این مشکلات را به بهترین شکل حل کرده است و ویژگی‌های فوق‌العاده دیگری را نیز برای به‌روزرسانی هرچه سریع‌تر و آسان‌تر شبکه‌های اجتماعی به وجود آورده است.

استفاده از ابزارهای خارجی با این هدف، با مشکلاتی همچون پرداخت ریالی، عدم پاسخگویی به کاربران ایرانی و پشتیبانی نکردن از برخی شبکه‌های اجتماعی در ایران همراه است که پلتفرم ایرانی رونگار تلاش کرده است با ارائه سرویس بهتر و در عین حال شناخت نیاز کاربران ایرانی، ابزاری جامع و کاربردی برای رشد و افزایش اعتبار کسب‌وکارها ارائه دهد.

با عضویت در سایت رونگار، به سادگی می‌توانید شبکه‌های اجتماعی‌تان را به بهترین شکل ممکن مدیریت کنید و با حضور مناسب و هرچه بهتر در شبکه‌های اجتماعی، اعتبار و رشد کسب‌وکار خود را ارتقا دهید.

ارائه ابزاری جامع و ساده برای کسب‌وکارها و اضافه نمودن قابلیت‌های مختلف از جمله آنالیز، ارائه اپلیکیشن موبایل و پشتیبانی از همه شبکه‌های اجتماعی، به‌ویژه شبکه‌های اجتماعی ایرانی، از اهداف اصلی رونگار است.

با توجه به رشد بسیار خوب رونگار از آغاز فعالیتش تا کنون، پیش‌بینی می‌شود همچنان به رشد صعودی خود ادامه دهد و به‌عنوان بهترین ابزار در زمینه مدیریت شبکه‌های اجتماعی در ایران شناخته شود.

(همچنین بخوانید: چرا شبکه اجتماعی جدیدی از راه نمی‌رسد؟)

برچسب‌ها: شبکه اجتماعیطراحی گرافیکsocial mediaرونگارمعرفی استارت‌آپایراناستارت‌آپکسب‌و‌کارstartupمدیریت محتوا
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره پیمان گل‌وردی

پیمان گل‌وردی

پیمان گل‌وردی دانش‌آموخته مهندسی پزشکی است. او از سال ۱۳۹۳ به‌عنوان مدیر اجرایی باشگاه مهندسی پزشکی دانشگاه آزاد تهران‌جنوب برگزیده شده است و با فعالیت در زمینه مهندسی پزشکی هم‌اکنون مدیریت روابط عمومی استارت‌آپ Maczooo mirror را بر عهده دارد.