۶۳ ایده نوآورانه برای راه‌اندازی کسب‌وکار پرسود با کمترین هزینه
قسمت نوزدهم ۸

۶۳ ایده نوآورانه برای راه‌اندازی کسب‌وکار پرسود با کمترین هزینه

توسط محمد حاجی‌علی همدانی | ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۰:۰۰ | ۷ دقیقه

در جست‌وجوی ایده‌ای برای راه‌اندازی کسب‌وکاری خلاقانه با کمترین هزینه هستید؟ در این صورت این مطلب مخصوص شماست! در این مطلب ۶۳ ایده نوآورانه که با کمترین هزینه به کسب‌وکاری پرسود تبدیل می‌شوند را معرفی می‌کنیم.

نوپانا: همه ما مطمئنا دوست داریم کسب‌وکاری برای خود راه‌اندازی کنیم و مستقل باشیم. این موضوع نیازمند جهت‌گیری اهداف و آرزوهایمان به‌سوی ایده‌هایی است که پول بیشتر، اعتبار بیشتر و در نهایت سرمایه‌گذاری‌های کلان به همراه داشته باشند؛ اما کدامیک از ایده‌های شما می‌تواند آغازگر این تغییر باشد؟

از مراقبت کودکان، خدمات فنی، مشاوره کسب‌وکار، ساخت صنایع دستی و رزومه‌نویسی گرفته تا تمام زمینه‌های مهارتی افراد با در نظر گرفتن میزان علاقه‌ و بودجه آنها در لیست ایده‌های ما جمع‌آوری شده‌اند. این ایده‌ها را می‌توانید با کمترین هزینه راه‌اندازی کنید.

ما همچنین لیستی از منابع را برای هر یک از این ایده‌ها ارائه می‌دهیم که به شما کمک می‌کنند تحقیقات خود را کامل کنید. این موارد، اولین منابع مورد نیاز برای شروع مسیر استارت‌آپی شما از ایده تا مالکیت یک کسب‌وکار است.

در ادامه، ۶۳ ایده نوآورانه که با کمترین هزینه به کسب‌وکاری پرسود تبدیل می‌شوند را معرفی می‌کنیم.

قسمت نوزدهم:

۳۷. برنامه‌ریزی رویداد‌ها

اگر به برگزاری جشن‌ها و رویدادهای مخصوص علاقه دارید، راه‌اندازی کسب‌وکاری با مضمون برنامه‌ریزی این‌گونه مراسم برای کسب درآمد ایده بسیار خوبی است. برنامه‌ریزان رویداد‌ها، مسئول سازماندهی و میزبانی رویداد‌های خاص هستند. وظایف معمول این کار می‌تواند شامل ارسال دعوت‌نامه‌ها، انتخاب مکان برگزاری رویدادها، دکوراسیون، هماهنگ کردن با سخنرانان و هنرمندان، انتخاب غذا و منوها و همچنین نظافت پس از اتمام مراسم باشد. ورود به این کسب‌وکار نیازمند چند پارامتر مهم از جمله دقت به جزئیات‌، سازماندهی خوب، روابط‌ عمومی بالا و خلاقیت شماست.

شبکه‌های ارتباطی، ابزار اصلی بازاریابی شما برای پیشرفت این کسب‌وکار است. با حضور موثر به‌صورت آنلاین، تبلیغات در صفحات پربازدید و حتی نامه‌های مستقیم می‌توانید به این مهم دست یابید. تلاش کنید شرکت‌های پذیرایی، مدیران رویداد‌ها و هنرمندان از خدمات شما اطلاع پیدا کنند. همچنین در آینده به ساخت یک تیم قابل اعتماد از پیمانکاران نیاز دارید تا با توجه به بودجه‌ای که برای آنها در نظر گرفته‌اید، خدمات لازم را به‌سرعت و با کیفیت ارائه کنند و بتوان در مواقع اضطراری روی آنها حساب باز کرد. آنها همچنین می‌توانند مشتریان را به سوی کسب‌وکار شما هدایت کنند. تیمی که قابل اعتمادتر باشد مسلما باعث موفقیت، سودآوری بیشتر و با کیفیت بودن خدمات شما می‌شود.

۳۸. مشاوره مراسم عروسی

دلیل این که چرا زوج‌ها با صرف مبلغی معادل یک یا دو میلیون تومان برای استخدام یک مشاور حرفه‌ای عروسی ممانعتی ندارند کاملا ساده است: آنها یا این کار نه‌تنها عاقلانه‌تر برای مراسم هزینه می‌کنند بلکه با هزینه بسیار کمتری می‌توانند یک مراسم آبرومندانه و با کیفیت برگزار کنند.

از وظایف یک مشاور عروسی می‌توان به چگونگی نحوه برگزاری مراسم،‌ تهیه غذای مراسم، انجام هماهنگی‌ها برای حضور هنرمندان و مجری مراسم،‌ رزرو سالن پذیرایی مناسب، یافتن یک متخصص سفره‌آرایی برای تزئین میزهای پذیرایی، ارائه پیشنهادات جالب و همچنین حل و فصل مشکلات احتمالی تا لحظه اتمام مراسم، اشاره کرد. به عبارت دیگر، یک مشاور وظیفه دارد همه کار انجام دهد تا یک مراسم عروسی به یاد ماندنی و فوق‌العاده برگزار شود. اگر شما به برگزاری مهمانی‌ها و جشن‌ها علاقه‌مند باشید، مهارت سازماندهی خوبی داشته باشید، با مشتریان خود با آرامش برخورد کنید و در یک فضای رقابتی و پرطرفدار بتوانید رشد کنید، بدون شک این ایده گزینه خوبی برای شما خواهد بود. بیش از ۸۰۰۰ هزار مشاور عروسی در حال حاضر در آمریکا وجود دارند که دیگر برای اثبات بازار رقابتی این کسب‌وکار حرفی باقی نمی‌گذارند. این موضوع یک فرصت مناسب و عالی برای تحقق رویای خود به‌عنوان یک کارآفرین موفق است.

(همچنین بخوانید: تایم‌یولار، جادوی زمان‌بندی و برنامه‌ریزی)

منبع

برچسب‌ها: مهارتایدهکسب‌و‌کارکارآفرینیاستارت‌آپاستارتاپراه‌اندازی استارت‌آپبرنامه‌ریزیمشاوره
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره محمد حاجی‌علی همدانی

محمد حاجی‌علی همدانی

محمد حاجی‌علی همدانی، دانش‌آموخته مهندسی پزشکی است. او از سال ۱۳۹۳ به‌عنوان مدیر پژوهشی باشگاه مهندسی پزشکی دانشگاه آزاد تهران‌جنوب برگزیده شده و با فعالیت‌های تخصصی در زمینه مهندسی پزشکی و پردازش تصویر، هم‌اکنون مدیریت بخش فنی استارت‌آپ Maczooo mirror را برعهده دارد.