دفترکاری که همراه شماست
معرفی استارت‌آپ‌های ایرانی؛ ۸

دفترکاری که همراه شماست

توسط پیمان گل‌وردی | ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۷:۰۰ | ۹ دقیقه

«دفترکار همراه»، زیرساختی حرفه‌ای برای کسب‌وکار شما در تهران فراهم می‌کند و شما را از داشتن یک دفتر کار پرهزینه بی‌نیاز می‌سازد.

نوپانا: داشتن یک دفتر کار برای تاسیس شرکت و رسیدگی به ارباب‌‌رجوع و همچنین فعالیت کارمندان، از اولین و اصلی‌ترین موارد شروع یک کسب‌وکار است. دفتر شما باید شکیل باشد؛ خط تلفن و فکس داشته باشد؛ میز و صندلی و رایانه مناسب کار شما در آن وجود داشته باشد و یک نفر نیز به‌عنوان منشی در آنجا فعالیت کند.

البته این امر بیشتر برای کسب‌وکاری صدق می‌کند که رشد کرده است و به رونق مناسبی رسیده است؛ اما کسب‌وکارهایی که مراحل ابتدایی فعالیت و بازاریابی خود را می‌گذرانند، به شدت به سرمایه نیاز دارند و صرف هزینه‌های این‌چنینی برای راه‌اندازی دفتر کار را چندان عاقلانه نمی‌دانند.

اما شاید نیازی نباشد برای داشتن دفتر کار، سرمایه کسب‌وکار خود را به خطر اندازید؛ راهکار مناسب اینجاست: دفترکار همراه!

شما برای شروع می‌توانید از دفتر کارهای مجازی استفاده کنید. به این صورت که بدون صرف هزینه مجزا برای اجاره دفتر، خرید ملزومات اولیه و حتی استخدام منشی، به راحتی به امور مشتریان خود رسیدگی کنید و جلسات کاری خود را در آن برگزار کنید.

«دفترکار همراه» استارت‌آپی است که امکانات اولیه برای داشتن دفتر کار را در اختیار شما قرار می‌دهد. در این سرویس یک خط تلفن ثابت یا همراه در اختیار دارید و می‌توانید شماره تلفنی را با پیش‌شماره ۰۲۱، شماره فکس و پیامگیر صوتی اختصاصی، برای خود در نظر بگیرید. در اصل این دفتر شما را از داشتن یک دفتر کار پرهزینه بی‌نیاز می‌کند.

این نوع دفتر کار مزایای زیادی دارد: اول از همه اینکه شما با صرف هزینه‌ای بسیار کمتر نسبت به یک دفتر کار واقعی، به کسب‌وکار خود رسمیت می‌بخشید. از طرف دیگر به علت دوری از شرکا، امکان برگزاری جلسات در یک مکان میسر نیست؛ از این رو شما می‌توانید با استفاده از اینترنت، یک دفتر کار مجازی بسازید و در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید.

دفترکار همراه به‌عنوان یکی از پیشگامان راه‌اندازی دفاتر کار مجازی، مسئولیت تدارک زیرساخت‌های تاسیس شرکت و استارت‌آپ شما را بر عهده می‌گیرد و شما می‌توانید با خیالی آسوده به تجارت خود فکر کنید و دغدغه‌ای نداشته باشید.

برای شروع ابتدا باید فرم ثبت‌نام را تکمیل کنید. پس از آن، می‌توانید یک پیام خوش‌آمدگویی صوتی در نظر بگیرید و برای سرویس‌های تلفن خود، کلید‌های انتقال تماس داخلی تعریف کنید. پس از تکمیل فرم ثبت‌نام و پروسه فعال‌سازی سرویس، دفتر کار همراه، امکانات زیر را در اختیار شما قرار می‌دهد:

ـ یک شماره تماس پنج، شش یا هشت رقمی با پیش شماره (۰۲۱) برای تماس با شرکت.

ـ سانترال حرفه‌ای (پیام صوتی خوش‌آمدگویی به مشتری یا همان سیستم پاسخگوی خودکار).

ـ شماره فکس اختصاصی با قابلیت چک کردن فکس‌های دریافتی از ایمیل و پنل وب‌سایت.

ـ پیامگیر صوتی برای ساعات غیرکاری جهت ضبط امور مشتریان.

ـ امکان انتقال مکالمات (دایورت) به خطوط دلخواه شما.

دفترکار همراه برای ارائه این سرویس‌ها، تعرفه‌های مختلفی در نظر می‌گیرد که فعلا شامل تعرفه‌های یک ماهه، سه ماهه، شش ماهه و یک‌ساله می‌شود. همچنین دوره ۱۵ روزه‌ رایگانی را برای تست امکانات در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد. برای راه‌اندازی سرویس آزمایشی، اسکن کارت ملی و مبلغ ۲۰ هزار تومان به‌عنوان ودیعه دریافت می‌شود و ظرف مدت ۲۴ الی ۴۸ ساعت کاری، دفتر کار راه اندازی می‌شود و مشتری می‌تواند به امکانات آن دسترسی پیدا کند.

خدمات استارت‌آپ دفترکار همراه تنها محدود به موارد گفته‌شده نمی شود. اگر دوست دارید در کنار یک دفتر کار مجازی، دفتر کار واقعی هم داشته باشید، دفترکار همراه امکاناتی نظیر یک آپارتمان مجهز به میز کنفرانس و صندلی، رایانه و پرینتر، اینترنت و تلفن و دو منشی را با مالکیت زمانی در اختیار شما قرار می‌دهد. راه‌اندازی چنین دفتری از صفر، برای شما میلیون‌ها تومان هزینه در بر دارد، اما با اجاره یک آپارتمان آماده، تنها با پرداخت ماهانه ۴۰۰  هزار تومان، از تمامی امکانات یک فضای اداری در پایتخت بهره‌مند خواهید شد.

مضاف بر این، دفترکار همراه خدمات دیگری چون ارسال پیامک به مشتریان و ارسال تبلیغات در سطح انبوه از طریق تلگرام و وایبر را نیز در اختیار شما قرار می‌دهد تا بتوانید خدمات کسب‌وکار نوپایتان را به گوش مردم در سراسر کشور برسانید.

در مجموع خدمات دفترکار همراه، برای صاحبان کسب‌وکارهای نوپا و کم‌سرمایه و افرادی که می‌خواهند به آسانی یک شماره رسمی برای شرکت خود در تهران داشته باشند، بسیار مفید و مقرون به‌صرفه خواهد بود.

جایگزینی دفاتر کار مجازی به‌جای دفاتر واقعی، ایده خوبیست که نه‌تنها می‌تواند هزینه‌های بی‌مورد شرکت‌های استارت‌آپی را کاهش دهد، بلکه راه‌اندازی و مدیریت آنها را نیز آسان‌تر از همیشه خواهد کرد.

همچنین با گسترش و رونق استفاده از دفاتر مجازی، می‌توان امیدوار بود که مهاجرت بیش از حد افراد به پایتخت برای راه‌اندازی کسب‌وکار کاهش یابد که همین مورد طبعا تاثیر شگرفی بر کاهش مصرف انرژی، بهبود وضعیت ترافیکی شهر تهران و افزایش بهره‌وری شرکت‌ها در آینده خواهد داشت.

(همچنین بخوانید:  دفتر کار، آری یا خیر؟)

برچسب‌ها: دفترکار همراهکسب‌و‌کارstartupدفترکار مجازیدفترکار واقعیOfficeاستارت‌آپاستارتاپراه‌اندازی استارت‌آپمحیط کارvoffice
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره پیمان گل‌وردی

پیمان گل‌وردی

پیمان گل‌وردی دانش‌آموخته مهندسی پزشکی است. او از سال ۱۳۹۳ به‌عنوان مدیر اجرایی باشگاه مهندسی پزشکی دانشگاه آزاد تهران‌جنوب برگزیده شده است و با فعالیت در زمینه مهندسی پزشکی هم‌اکنون مدیریت روابط عمومی استارت‌آپ Maczooo mirror را بر عهده دارد.