۶۳ ایده نوآورانه برای راه‌اندازی کسب‌وکار پرسود با کمترین هزینه
قسمت چهاردهم ۸

۶۳ ایده نوآورانه برای راه‌اندازی کسب‌وکار پرسود با کمترین هزینه

توسط محمد حاجی‌علی همدانی | ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۱۰:۰۰ | ۷ دقیقه

در جست‌وجوی ایده‌ای برای راه‌اندازی کسب‌وکاری خلاقانه با کمترین هزینه هستید؟ در این صورت این مطلب مخصوص شماست! در این مطلب ۶۳ ایده نوآورانه که با کمترین هزینه به کسب‌وکاری پرسود تبدیل می‌شوند را معرفی می‌کنیم.

نوپانا: همه ما مطمئنا دوست داریم کسب‌وکاری برای خود راه‌اندازی کنیم و مستقل باشیم. این موضوع نیازمند جهت‌گیری اهداف و آرزوهایمان به‌سوی ایده‌هایی است که پول بیشتر، اعتبار بیشتر و در نهایت سرمایه‌گذاری‌های کلان به همراه داشته باشند؛ اما کدامیک از ایده‌های شما می‌تواند آغازگر این تغییر باشد؟

از مراقبت کودکان، خدمات فنی، مشاوره کسب‌وکار، ساخت صنایع دستی و رزومه‌نویسی گرفته تا تمام زمینه‌های مهارتی افراد با در نظر گرفتن میزان علاقه‌ و بودجه آنها در لیست ایده‌های ما جمع‌آوری شده‌اند. این ایده‌ها را می‌توانید با کمترین هزینه راه‌اندازی کنید.

ما همچنین لیستی از منابع را برای هر یک از این ایده‌ها ارائه می‌دهیم که به شما کمک می‌کنند تحقیقات خود را کامل کنید. این موارد، اولین منابع مورد نیاز برای شروع مسیر استارت‌آپی شما از ایده تا مالکیت یک کسب‌وکار است.

در ادامه، ۶۳ ایده نوآورانه که با کمترین هزینه به کسب‌وکاری پرسود تبدیل می‌شوند را معرفی می‌کنیم.

قسمت چهاردهم:

۲۷. نگهداری از حیوانات

بسیاری از مردم در خانه خود حیوانات خانگی دارند و برای نگهداری آن هزینه‌های زیادی می‌کنند. اغلب آنان نمی‌توانند حیوانات خود را به دوستان یا خانواده بسپارند؛ چرا که بعضی از حیوانات نیاز به مراقبت‌های خاص و شرایط نگهداری ویژه دارند که طبیعتا فراهم آوردن آن، کار هر کسی نیست. به همین ترتیب، بسیاری از مردم ترجیح می‌دهند که حیوان خانگی را در محیطی ایمن و آشنا نزدیک خانه نگهداری کنند تا مکان‌هایی ناآشنا. هنگامی که صاحبان این حیوانات برای انجام کاری مجبور باشند که خانه را ترک کنند و از حیوان خود دور باشند، تنها یک راه‌حل باقی می‌ماند و آن هم درخواست خدمات نگهداری حیوانات در منزل است. این افراد به خانه می‌آیند و در زمانی که خارج از منزل هستید از حیوانات دوست‌داشتنی شما مراقبت می‌کنند.

در این زمینه اگر می‌خواهید در مقاس کوچک کار کنید، فقط می‌توانید خدمات مراقبت از حیوانات خانگی را ارائه دهید؛ اما اگر می‌خواهید تمام‌وقت کار کنید و رشد چشمگیری داشته باشید، باید از افراد دیگر در این تخصص دعوت به همکاری کنید تا برای شما کار کنند.

این ایده برای دوست‌داران حیوانات خانگی بسیار مناسب است. خدمات نگهداری از حیوانات خانگی خود را از طریق افراد و شرکت‌های مرتبط با حیوانات خانگی در جامعه، مانند دامپزشکان، خرده‌فروشان مواد غذایی حیوانات و سرویس‌های مراقبت‌های ویژه حیوانات خانگی، گسترش دهید. به یاد داشته باشید که مردم گاهی اوقات خدمات شما را ممکن است برای یک دوره کوتاه‌مدت، یک آخر هفته و یا حتی برای ساعاتی از شبانه‌روز که در خانه نیستند بخواهند؛ بنابراین شما باید خدمات خود را برای دوره‌های بلندمدت یا کوتاه‌مدت ارزش‌گذاری کنید.

۲۸. مربی تناسب اندام

تلفن را بردارید و با تمام مربیان حوزه تناسب اندام تماس بگیرید. وقت آن است که به افراد ۵ تا ۷۵ ساله آموزش دهید که چگونه با یک برنامه ورزشی و غذای مناسب زندگی سالم‌تری داشته باشند. فرصت راه‌اندازی کسب‌وکار در این حوزه را از دست ندهید. برای کسب مجوزهای لازم در این حوزه اقدام کنید. جامعه هدف شما شامل افرادی می‌شود که به‌طور تخصصی جویای راهنمایی‌های ورزشی وتغذیه‌ای حرفه‌ای هستند. شما می‌توانید این کار را به‌صورت نفر به نفر انجام دهید. حتی می‌توانید خدمات خود را به دسته‌ خاصی از مردم مثل مدیران مشغول که وقت کمی برای انجام این کار دارند، بچه‌ها، افراد معلول، مادران و سالمندان، ارائه کنید. این کار را می‌توان در خانه یا محل کار مشتریان انجام داد؛ بعد از مدتی با افتتاح یک باشگاه ورزشی برای خود می‌توانید افراد را به‌صورت تک‌نفره یا گروهی آموزش دهید. علاوه بر توسعه برنامه‌های ورزشی برای مطابقت با نیاز‌های فردی هر شخص، مربیان پس از ارزیابی شرایط فیزیکی، با تنظیم یک برنامه غذایی هدفمند، کار را شروع می‌کنند. گزینه‌هایی چون آموزش در باشگاه‌ها، مراکز اجتماعی، خانه‌های سالمندان، بیمارستان‌ها، شرکت‌ها، هتل‌ها، استراحتگاه‌ها، اردوگاه‌ها و مدارس، می‌توانند فرصت‌های خوبی در اختیار شما قرار دهند.

(همچنین بخوانید: مربی‌های ورزشیِ آنلاین، از راه می‌رسند)

منبع

برچسب‌ها: کارآفرینیمهارتایدهاستارت‌آپاستارتاپکسب‌و‌کارراه‌اندازی استارت‌آپنگهداری از حیواناتورزشتناسب انداممربی ورزشی
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره محمد حاجی‌علی همدانی

محمد حاجی‌علی همدانی

محمد حاجی‌علی همدانی، دانش‌آموخته مهندسی پزشکی است. او از سال ۱۳۹۳ به‌عنوان مدیر پژوهشی باشگاه مهندسی پزشکی دانشگاه آزاد تهران‌جنوب برگزیده شده و با فعالیت‌های تخصصی در زمینه مهندسی پزشکی و پردازش تصویر، هم‌اکنون مدیریت بخش فنی استارت‌آپ Maczooo mirror را برعهده دارد.