چهارمین استارت‌آپ‌دمو در حوزه گردشگری برگزار شد
با حمایت ستاد توسعه فرهنگ علم، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان معاونت علمی: ۷

چهارمین استارت‌آپ‌دمو در حوزه گردشگری برگزار شد

توسط تحریریه نوپانا | ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۶:۰۰ | ۳ دقیقه

چهارمین استارت‌آپ دمو با موضوع گردشگری با هدف ارائه استارت‌آپ‌ها و ایده‌های بر‌تر در حوزه گردشگری برای جذب سرمایه‌ و با حضور مسئولان و سرمایه‌گذاران برگزار شد.

نوپانا به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاستجمهوری: چهارمین استارت‌آپ دمو در حوزه گردشگری در محل اتاق بازرگانی توسط مرکز فن‌بازار ملی ایران و با حمایت ستاد توسعه فرهنگ علم، فناوری و اقتصاد دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، اتاق بازرگانی ایران و پارک فناوری پردیس معاونت علمی برگزار شد.

در این برنامه که با حضور نمایندگانی از معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری، وزارت صنعت معدن و تجارت و موسسه گردشگری علم و فرهنگ برگزار شد، هشت استارت‌آپ، خود را برای سرمایه‌گذاران معرفی کردند. محورهای اصلی این رویداد گردشگری مجازی، گردشگری و تفریح، گردشگری و صنایع دستی و گردشگری و اقامت بود.

یکی از خلأهای زیست‌بوم نوآوری و استارت‌آپی کشور، نبود فرصت‌ها و بسترهای جذب سرمایه است که رویدادهای استارت‌آپ دمو، تلاش دارد این بستر را از یک سو برای سرمایه‌پذیری و از دیگر سو برای سرمایه‌گذاران جهت بررسی شرکت‌های آماده و دارای ظرفیت سرمایه‌گذاری فراهم کند. چهارمین رویداد استارت‌آپ دمو در ۲ بخش عمومی (شامل ارائه استارت‌آپ‌ها) و اختصاصی (جلسات مذاکره سرمایه‌گذاران و استارت‌آپ‌ها) برگزار شد و استارت‌آپ‌ها این فرصت را پیدا کردند تا طی آن به جمع زیادی از سرمایه‌گذاران دسترسی داشته باشند.

چهارمین استارت آپ دمو به‌عنوان فرصتی برای ارائه استارت‌آپ‌های حوزه گردشگری به سرمایه گذاران به همت مرکز فن بازار ملی ایران و با حمایت ستاد توسعه فرهنگ علم، فناوری و اقتصاد دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و پارک فناوری پردیس این معاونت برگزار شد.

(همچنین بخوانید: نخستین رویداد نوآیش شتاب‌دهنده اَکسل اصفهان برگزار می‌شود)

برچسب‌ها: استارت‌آپstartupاستارت‌آپ دموگردشگریسرمایه‌گذارجذب سرمایهtourismIRAN
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره تحریریه نوپانا

نوپانا وب‌سایتی برای بررسی و تحلیل آخرین رویدادهای زیست‌بوم کسب‌و‌کارهای نوپا و کارآفرینی است. این وب‌سایت با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی، حمایت از زیست‌بوم استارت‌آپی و افزایش آگاهی مخاطبان در زمینه‌های مربوطه فعالیت می‌کند.