کارگروهی، کلید موفقیت ایده‌ها
اینفوگرافیک ۸

کارگروهی، کلید موفقیت ایده‌ها

توسط محمد رزم‌آرا | ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۱۷:۲۰ | ۵ دقیقه

عملکرد صحیح کار گروهی در محل کار، کلید برنده‌شدن ایده‌ها است.

نوپانا: «یک دست صدا ندارد»؛ همه ما این ضرب­‌المثل قدیمی که کار گروهی را تشویق می‌­کند، شنیده‌ایم؛ اما مزیت کار گروهی چیست؟ افراد زیادی بر این باورند که موفقیت شغلی آنها فقط به درستی و منظم بودن عملکرد و فعالیت‌هایشان مرتبط است؛ در حالیکه این تنها راه رسیدن به موفقیت نیست. شما همه‌ کارها را نمی‌توانید به تنهایی انجام دهید.

کلید موفقیت یک پروژه، عملکرد موفق کار‌ گروهی تیم آن است. مهم‌ترین مزیت کار گروهی ترکیب مهارت‌ها و استعدادهای افراد است. گروه‌های کاری می‌توانند از مهارت‌های متنوع افراد گروه برخوردار شوند؛ مهارت‌هایی که هرکس به تنهایی نمی‌تواند آنها را کامل داشته باشد. اعضای یک گروه وقتی با همفکری یکدیگر می‌توانند بر مشکلات پیش‌آمده در روند کار غلبه کنند، به‌ تدریج مهارت‌های حل مشکل را می‌آموزند و هر زمان که لازم باشد از‌ آن مهارت‌ها استفاده می‌کنند.

لطفا تا بارگذاری کامل تصویر صبر کنید. همچنین برای دانلود و بزرگ‌نمایی می‌توانید روی اینفوگرافیک کلیک کنید:

برچسب‌ها: کار گروهیکسب‌و‌کاراینفوگرافیکinfographicموفقیت team working
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره محمد رزم‌آرا

محمد رزم‌آرا

محمد رزم‌آرا، دانشجوی مهندسی پزشکی است و از سال ۱۳۹۳ کار مدیریت سامانه "دستیار مجازی دانشجویان مهندسی پزشکی" را بر عهده دارد. او عضو هیئت تحریریه نشریه مهندسی پزشکی و مسئول تولید محتوای علمی در این زمینه است. هم‌اکنون مدیریت بخش توسعه وب استارت‌آپ Maczooo mirror در دست اوست.