فراخوان نخستین رویداد استارت‌آپی «دموی گردشگری» تمدید شد
پلی میان دانش و صنعت گردشگری؛ ۸

فراخوان نخستین رویداد استارت‌آپی «دموی گردشگری» تمدید شد

توسط مهدی بصیرت‌نیا | ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۰:۰۰ | ۳ دقیقه

مهلت ارسال درخواست ارائه در نخستین رویداد استارت‌آپی «دموی گردشگری» تا ۵ مردادماه ۱۳۹۶ تمدید شد.

نوپانا: گردشگری، امروزه صنعتی بسیار مهم در سراسر جهان است و نقش پررنگی در شکوفایی اقتصادی کشورها ایفا می‌کند. از زمان ورود، یک گردشگر برای تامین غذا و اقامت، رفت‌و‌آمد، تفریح و گشت‌و‌گذار، خرید سوغاتی و کالا، دیدن جاذبه‌ها و دیگر موارد باید هزینه کند. این هزینه‌ها با وارد کردن ارز به کشور میزبان، به رونق اقتصادی آن کمک می‌کنند. هر چه میزان گردشگران بیشتر باشد، متقابلا مشاغل بیشتری ایجاد می‌شود و این موضوع برای کشورهایی که جمعیت جوان دارند، بسیار مهم است.

به گزارش نوپانا، گردشگری با امنیت سیاسی و اقتصادی رابطه تنگاتنگی داشته و تعداد بالای گردشگران در یک کشور، از امنیت آنجا حکایت دارد. رونق گردشگری بین کشورهای همسایه، ثبات منطقه‌ای به همراه داشته و در مقیاسی وسیع‌تر، به ثبات جهان کمک می‌کند. گردشگری از بعد فرهنگی و اجتماعی نیز اهمیت دارد؛ زیرا جوامع و کشورهای میزبان می‌توانند از طریق گردشگران به ترویج زبان، فرهنگ و رسوم اجتماعی‌شان بپردازند.

با توجه به اهمیت و تاثیر استارت‌آپ‌ها در روند این‌ روزهای اقتصاد ملی و همین‌طور پیشرفت صنعت گردشگری در ایران، نخستین رویداد ارائه استارت‌آپ‌های گردشگری به سرمایه‌گذاران توسط «دموی گردشگری» برگزار می‌شود. مهلت ارسال درخواست ارائه در این رویداد تا ۵ مردادماه ۱۳۹۶ تمدید شد.

برای آشنایی بیشتر با نخستین رویداد ارائه استارت‌آپ‌های گردشگری به سرمایه‌گذاران، می‌توانید این مطلب را بخوانید.

نوپانا، حامی رسانه‌ای این رویداد است.

برچسب‌ها: استارت‌آپtourismدموی گردشگریگردشگریسرمایه‌گذارارائه استارت‌آپ
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره مهدی بصیرت‌نیا

مهدی بصیرت‌نیا

مهدی بصیرت‌نیا دانش‌آموخته کارشناسی رشته مهندسی نرم‌افزار است. او در حوزه‌های فناوری اطلاعات، گرافیک و مدیریت و بازاریابی محتوا فعالیت دارد. مهدی بصیرت‌نیا سابقه تولید محتوا در حوزه علم و فناوری و مدیریت توزیع محتوا در چند پایگاه اطلاعاتی معتبر را در کارنامه خود دارد.