ساعت‌های هوشمند اندروید
همکاری مشترک گوگل و ال‌جی ۶

ساعت‌های هوشمند اندروید

توسط علی رنجبران | ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۱:۰۶ | ۲ دقیقه

گوگل در شراکتی مانند شراکت قبلی‌اش با نکسوس، این‌بار با ال‌جی همکاری می‌کند تا دو ساعت هوشمند اندرویدی LG Sport Watch و LG Watch Style را بسازد.

به گزارش نوپانیوز، دو کمپانی گوگل و ال‌جی در 9 فوریه از ساعت‌های هوشمند LG Sport Watch و LG Watch Style پرده‌برداری می‌کنند؛ فروش این ساعت‌ها در آمریکا از روز بعد آغاز خواهد شد. همچنین معرفی و فروش این ساعت‌ها در فوریه و مارس در مناطق دیگر ادامه پیدا خواهد کرد. 

ساعت SportWatch با ضخامت 14.2 میلیمتری‌اش از جنس تیتانیوم و به رنگ آبی تیره خواهد بود و ساعت دیگر، Watch Style، با ضخامت 10.8 میلیمتر و بندهای جدا شدنی، به رنگ‌های نقره‌ای و رز طلایی وارد بازار خواهد شد.

صرف‌نظر از برخی شباهت‌ها می‌توان گفت که Watch Sport، پروژه اصلی و پرچمدار این شراکت است. به جز صفحه نمایش بزرگ‌تر و با کیفیت‌تر، این ساعت حافظه داخلی بیشتری هم دارد و عمر باتری‌اش هم طولانی‌تر است.

هر دوی این ساعت‎ها قابلیت اتصال به وای‌فای و بلوتوث را دارند و مدل Sport می‌تواند با سیمکارت به شبکه 3G یا 4G هم وصل شود. با اینکه این دو محصول امضای اندروید را بر خود دارند اما با iOS هم سازگارند.

LG Sport Watch و LG Watch Style ضد زنگ و ضد آب طراحی شده‌اند و مدل Sport مجهز به حسگر ضربان قلب است.

این ساعت‌ها در کنگره جهانی موبایل که 27 فوریه در بارسلونا آغاز می‌شود محلی دائمی در غرفه ال‌جی خواهند داشت.

برچسب‌ها: جهانتکنولوژیشرکت
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره علی رنجبران

علی رنجبران

علی رنجبران دانش آموخته مهندسی معدن از دانشگاه تهران است. او از سال ۱۳۸۳ در نشریات دانشجویی و سپس به صورت حرفه‌ای در رسانه‌های مختلف به روزنامه‌نگاری علمی و ترویج دانش و فناوری مشغول بوده است. علی رنجبران سابقه دبیری تحریریه، دبیر سرویسی چندین نشریه معتبر را دارد.