جام رمضان دیجی‌کالا
بازی‌آنلاین فوتبال‌دستی ۵.۳

جام رمضان دیجی‌کالا

توسط نیما ذبیح‌اله‌زاده | ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۰۹:۰۰ | ۳ دقیقه

دیجی‌کالا، این بار با کمپین مبتنی بر بازی خود به نام جام رمضان، حضوری دیگر در عرصه تبلیغات تعاملی دارد.

نوپانا: کمپین‌های تبلیغاتی مبتنی بر بازی، از بهترین روش‌های تبلیغات هستند. دیجی‌کالا، سابقه طولانی در برگزاری کمپین‌های تبلیغاتی خلاق و موفق دارد. از جمله این کمپین‌ها می‌توان به کمپین پیش‌بینی نتایج جام ملت‌های اروپا اشاره کرد.

به گزارش نوپانا، دیجی‌کالا، این‌ بار با کمپین مبتنی بر بازی خود به نام جام رمضان، حضوری دیگر در عرصه تبلیغات تعاملی دارد. کاربران می‌توانند در اوقات فراغت خود، از این بازی لذت برده و در کنار آن، برنده دیجی‌بن‌های دیجی‌کالا شوند.

قوانین بازی

۱. جام رمضان در ساعت‌های ۹ الی ۱۲، ۱۲ الی ۱۵ و ۱۵ الی ۱۸ فعال می‌باشد.

۲. هرکاربر در بازه‌های فوق، فقط ۵ بازی می‌تواند انجام‌ دهد.

۳. بازی‌های اول و دوم در هر بازه، ۵ گله، بازی‌های سوم و چهارم ۷ گله و بازی پنجم ۱۰ گله است. لازم به ذکر است کاربر در صورتی می‌تواند به مرحله پنجم برسد که در بازی‌های یک تا چهار، برنده شده باشد.

۴. سیستم امتیازدهی، براساس تفاضل گل است. هر گل زده ۱۰۰ امتیاز مثبت و هر گل خورده ۵۰ امتیاز منفی دارد.

۵. امتیاز کسب شده شما در هر بازی، تبدیل به دیجی‌پوینت می‌شود.

(همچنین بخوانید: بازی کارآفرینی)

۶. کاربران می‌توانند دیجی‌پوینت‌های خود را تبدیل به کد تخفیف نمایند. (پس از تبدیل دیجی‌پوینت به کد تخفیف، از دیجی‌پوینت‌های شما کسر می‌شود.)

۷. چنان‌چه کاربران از نرم افزار IDM یا همان Internet Download Manager استفاده می‌نمایند، برای ورود به جام رمضان، باید آن را حتما غیر فعال نمایند.

۸. در صورتی که دیجی‌کالا تشخیص دهد کاربری، مرتکب تخلف در بازی شده است، حساب کاربری فرد متخلف را مسدود می‌کند.

۹. جوایز نفر اول، نفر دوم و نفر سوم، تنها به یک شخص حقیقی اهدا خواهد شد. به‌طور مثال در صورتی که نفر دوم و نفر سوم یک شخص حقیقی باشد که با دو اکانت متفاوت بازی کند، تنها جایزه نفر دوم را دریافت خواهد کرد و جایزه نفر سوم به نفر چهارم اهدا می‌شود.

برای شروع بازی و آگاهی از لیست جوایز،  اینجا کلیک کنید.

برچسب‌ها: تبلیغاتبازی آنلاینمسابقهدیجی‌کالاDigikalagamification
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره نیما ذبیح‌اله‌زاده

نیما ذبیح‌اله‌زاده

نیما ذبیح‌اله‌زاده، دانش‌آموخته مهندسی پزشکی است. او از سال ۱۳۹۳ به عنوان دبیر باشگاه‌های مهندسی پزشکی دانشگاه آزاد انتخاب شده و تاکنون نشریات وگروه‌های دانشجویی زیادی را در این رشته سامان بخشیده است. او هم‌اکنون رهبری استارت‌آپ MacZooo mirror را به‌ عهده دارد.