تبلیغات هوشمند با استفاده از تلفن همراه
بازاریابی هدفمند ۷.۳

تبلیغات هوشمند با استفاده از تلفن همراه

توسط نیما ذبیح‌اله‌زاده | ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۲:۰۰ | ۴ دقیقه

باظهور خدمات تبلیغ و اطلاع‌رسانی هوشمند، زمان آن رسیده که صاحبان کسب‌وکار، بازاریابی هدفمند را جایگزین بازاریابی انبوه کنند.

نوپانا: باید با این حقیقت کنار آمد که بیشتر مردم از تبلیغات موبایلی خوششان نمی‌آید. دلیل آن، استفاده نادرست برخی صاحبان کسب‌وکار از این فرصت طلایی است. آن‌ها با بهره‌گیری از این شیوه تبلیغاتی، مخاطبان خود را رنجانده‌اند و دلیل رنجش مخاطبان، مواجه با حجم بالایی از پیام‌های تبلیغاتی نامرتبط با نیازهایشان بوده است.

به گزارش نوپانا، با ظهور خدمات تبلیغ و اطلاع‌رسانی هوشمند، زمان آن رسیده که صاحبان کسب‌وکار، بازاریابی هدفمند را جایگزین بازاریابی انبوه کنند. استفاده از این تکنیک به شما این امکان را می‌دهد که در زمان و مکان مشخص، پیام تبلیغاتی خود را به مخاطبین هدف ارسال کنید و نسبت به قبل تاثیرگذاری بیشتری داشته باشید.

کسب‌وکارهاى مختلف، نظیر فروشگاه‌ها، رستوران‌ها، باشگاه‌های ورزشی و حتی موسسات بزرگ مثل بانک‌ها، شرکت‌هاى بیمه و آژانس‌های تبلیغاتی، می‌توانند با در نظر گرفتن ویژگی‌های مخاطب مورد نظر خود مانند سن، جنسیت و حتی موقعیت جغرافیایی افراد، پیام‌های خود را ارسال نمایند.

(همچنین بخوانید: بازاریابی موفق در اینستاگرام)

سرویس های تبلیغات هوشمند

سرویس‌ مکانی

با استفاده از این سرویس می‌توانید مکان حدودی مخاطبین خود را تخمین زده ودر بازه زمانی مشخصی پیام تبلیغاتی خود را برای آن‌ها ارسال کنید. شما در این سرویس قابلیت دسته‌بندی مشتریان، دسترسی به پنل اختصاصی، امکان تعریف کمپین‌های تبلیغاتی و امکان تعریف کوپون‌ها و هدایا را دارید.

اینترنت دیگر پرداخت

در این سرویس، صاحبان کسب‌وکار می‌توانند محتوای تبلیغاتی خود در قالب عکس، فیلم و یا صوت را به طور هدفمند برای مخاطبین خود ارسال کنند و هزینه حجم مصرفی مخاطب را به عهده بگیرند. در این شیوه می‌توان از تبلیغات هوشمند و تعاملی نیز بهره گرفت.

ظهور اینترنت اشیا در تبلیغات

بدون شک موج بعدی در تبلیغات موبایلی، اینترنت اشیا خواهد بود. اپراتور‌های تلفن همراه، درحال کار بر روی این فناوری هستند و در آینده نزدیک، استفاده از این خدمت همه‌گیر می‌شود و بستری ناب برای تبلیغات هوشمند و تعاملی فراهم می‌کند. در آینده نه چندان دور، شاهد دستگاه‌هایی هستیم که به تلفن همراه شما متصل شده و از امکانات خود برای شما می‌گویند.

(همچنین بخوانید: بررسی یکی از بهترین روش‌های تبلیغاتی)

برچسب‌ها: Marketingبازاریابیتلفن همراهIOTتبلیغات
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره نیما ذبیح‌اله‌زاده

نیما ذبیح‌اله‌زاده

نیما ذبیح‌اله‌زاده، دانش‌آموخته مهندسی پزشکی است. او از سال ۱۳۹۳ به عنوان دبیر باشگاه‌های مهندسی پزشکی دانشگاه آزاد انتخاب شده و تاکنون نشریات وگروه‌های دانشجویی زیادی را در این رشته سامان بخشیده است. او هم‌اکنون رهبری استارت‌آپ MacZooo mirror را به‌ عهده دارد.