ابزارهای مدیریت ارتباط با مشتری
برگ برنده استارت‌آپ‌ها ۵.۷

ابزارهای مدیریت ارتباط با مشتری

توسط نیما ذبیح‌اله‌زاده | ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۱:۰۰ | ۴ دقیقه

تحقیقات نشان داده است استفاده از تکنیک‌های مدیریت ارتباط با مشتری، باعث می‌شود مشتریان شما ۳ برابر شوند.

نوپانا: مدیریت ارتباط با مشتری (Customer Relationship Managment)، به روش‌ها و استراتژی‌هایی گفته می‌شود که شرکت‌ها برای مدیریت و تحلیل رفتار بین خود و مشتریان، با هدف بهبود ارتباطات جهت افزایش فروش و افزایش تکرار خرید استفاده می‌کنند.

تحقیقات نشان داده است استفاده از تکنیک‌های مدیریت ارتباط با مشتری، باعث می‌شود مشتریان شما ۳ برابر شوند و تکرار خرید مشتریانتان ۲۷ درصد افزایش یابد. همچنین هزینه تبلیغات را ۲۳ درصد کاهش داده و در نهایت باعث می‌شود ۴۷ درصد مزد بیشتر نسیب کارمند فروشتان شود.

برای بهره‌مند شدن از این فواید، نیاز به نرم افزار‌های مدیریت ارتباط با مشتری دارید. در ادامه به بررسی ۴ نرم افزار در این رابطه می‌پردازیم.

دیتافوکس(DataFox)

دیتافوکس یکی از ابزار‌های هوشمند در رابطه با CRM است. این نرم‌افزار با بهره گیری از هوش مصنوعی و یادگیری ماشین، به تحلیل رفتار مشتریان می‌پردازد و بهترین روش‌ها را برای تعامل با مشتریان به شما پیشنهاد می‌دهد.

کانتکتوالی(Contactually)

کانتکتوالی، تمرکز روی روابط دیجیتالی و آنلاین شمابا مشتریانتان دارد. شما می‌توانید از کانتکتوالی هرجایی که می‌خواهید استفاده کنید. کانتکتوالی توانایی هماهنگ شدن با سرویس‌هایی همچون ایمیل، جیمیل و اوت‌لوک را داراست و همچنین با سیستم‌ عامل‌های اندروید و آی.او.اس سازگار است.

نرم‌افزار پیام گستر

نرم‌افزارهای پیام گستر، مجموعه‌ای از امکانات شامل مدیریت فرصت‌ها، شخصی سازی، مدیریت چرخه کاری، سیستم انبار داری، فرم سازی، مدیریت وظایف، مدیریت سوابق و ارسال ایمیل و پیامک را درکنار یکدیگر جمع آوری کرده است. همچنین نسخه دموی محصول روی وب‌سایت این شرکت در دسترس است.

استریک (Streak)

استریک تمرکز بر جیمیل را در دستور کارخود قرار داده است.با استفاده از استریک می‌توانید تمامی سوابق مشتریان خود را روی جیمیل شخصی خود داشته باشید. استریک کوچک‌ترین جزیات مربوط به مشتریان را در خود ذخیره‌سازی می‌کند. آن‌ها با شعار «نمی‌گذاریم مشتری، ناراحت از پیش شما برود» وارد بازار رقابت شده‌اند.

(همچنین بخوانید: ابزارهایی برای انقلاب در کسب‌وکارهای نوپا)

برچسب‌ها: مشتری‌مداریcrmمدیریت ارتباط با مشترینرم افزارهای مدیریت
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره نیما ذبیح‌اله‌زاده

نیما ذبیح‌اله‌زاده

نیما ذبیح‌اله‌زاده، دانش‌آموخته مهندسی پزشکی است. او از سال ۱۳۹۳ به عنوان دبیر باشگاه‌های مهندسی پزشکی دانشگاه آزاد انتخاب شده و تاکنون نشریات وگروه‌های دانشجویی زیادی را در این رشته سامان بخشیده است. او هم‌اکنون رهبری استارت‌آپ MacZooo mirror را به‌ عهده دارد.