آرشیو تمامی مطالب نوپانا
چگونه برای مطالب خود، تیتر جذاب انتخاب کنیم؟
امروزه انتخاب تیتر جذاب برای مطلب، از خود محتوای مطلب مهمتر شده است. در این مطلب به راهکارهایی برای انتخاب تیترهای جذاب میپردازیم.
چگونه تحقیقات بازار میتواند جایگاه برندها را تعیین کند؟
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
کارمندان موفقی که استارتآپها باید آنها را استخدام کنند
نیروی کار باهوش و قوی، باعث موفقیت شرکت با هر اندازهای میشود؛ اما کارمندان استارتآپی موفق، ویژگیهای منحصربهفرد دیگری نیز دارند.
ظرفیت بالای فناوری بلاکچین، تجارت را دگرگون میکند
در حالی که تصور غالب اکثر افراد از بلاکچین و ارزهای رمزگذاری شده، استخراج پول و تبادلات مالی غیر قابل ردگیری است، اما این سیستمها پتانسیلهای سودمند دیگری هم دارند.
لازم است نهادهای مالی را به سرمایهگذاری در ویسیها تشویق کنیم
غلامرضا جعفرزاده: «باید برای جهتدهی و تشویق صندوقهای بازنشستگی و دیگر بنیادهای مالی برای سرمایهگذاری در ویسیها و حوزه استارتآپها تلاش کرد.»
خطر جدی زلزله در کمین بخش مهمی از کارآفرینان، استارتآپها و شرکتهای دانشبنیان
پارک فناوری پردیس، کانون فعالیت بسیاری از کارآفرینان استارتآپی و شرکتهای دانشبنیان، در ۱۰ کیلومتری محل تلاقی ۲ گسل فعال واقع شده است و در صورت وقوع زمینلرزه،احتمال آسیبهای بسیار جدی در آن زیاد است.
با استفاده از مدیریت احساسات، در کسبوکار خود موفق شوید
کنترل احساسات در زندگی همه افراد بسیار مهم است و تاثیر زیادی در زندگی شخصی و حرفهای دارد. در این مطلب به راهکارهای کارآمدی برای مدیریت احساسات میپردازیم.
ژاپن به کارآفرینان استارتآپی، ویزای یکساله میدهد
ژاپن قصد دارد از این پس با دادن ویزای یک ساله به کارآفرینان استارتآپی، شرایط راهاندازی استارتآپ با تیمهایی از سراسر جهان را در این کشور آسان کند.