آرشیو تمامی مطالب نوپانا
شناسایی صحیح جامعه هدف، کلید موفقیت در برندینگ
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
امکان درخواست یورو و یوآن از صرافیها در «نیما» فراهم است
سامانه ارزی جدید بانک مرکزی با عنوان نیما یا نظام یکپارچه معاملات ارزی آغاز به کار کرد.
پیشنهاد وزیر کشور به فعالان فضای مجازی برای ثبت تشکل و NGO
وزیر کشور از پیشنهاد به فعالان فضاى مجازى براى ثبت تشکل و NGO خبر داد و گفت: ایجاد تشکل باعث میشود آنها سازماندهی شده و تحت حمایتهاى دقیقترى قرار بگیرند.
حمایت از توانمندیهای داخلی یا واگذاری میدان به دشمن؟
در این یادداشت با نگاه به پنج نکته از بیانات رهبر انقلاب، اهمیت حمایت از ظرفیتهای داخلی «اقتصاد دیجیتال» را بررسی خواهیم کرد.
تاپدی، جدیدترین سامانه حملونقل شهری
در این مطلب قصد داریم استارتآپی را به شما معرفی کنیم که در زمینه حملونقل درون شهری فعالیت دارد.
گام شهرداری تهران برای حمایت از کسبوکارهای محیط زیستی
رئیس محیط زیست شهرداری تهران با تاکید بر اینکه ۶۰ درصد از پروژههای شهری با موضوع محیط زیست ارتباط دارند، گفت: تلاش شهرداری تهران بر آن است تا با برگزاری نخستین استارت آپ ویکند محیط زیستی از کسب و کارهای سبز حمایت کند.
آشنایی با مفهوم هزینههای جایگزینی محصول و تاثیر آن در برندینگ
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
استارتآپها؛ ابزار تقویت مهاجرت معکوس روستاییان
این روزها شاهد رونق چشمگیر استارت آپها یا همان کسب و کارهای نوپا در کشور هستیم.بر اساس آمار موجود طی چهار سال اخیر این فعالیتها ۳۲ برابر رشد داشته است.